Skip to main content

Hallo KPN, ik heb een overeenkomst voor 35.00€ p/m nu wordt er 36.13€ afgeschreven 😤. Als KPN 1.13€ meer afschrijft bij alle abonnees wordt je heel snel rijk. Gaat me om de principes. 35.00€ is 35.00€ incl. Btw

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Sontjé 

 

Is dat je eerste factuur?

Vaak wordt er dan een extra periode afgeschreven omdat je abonnementsperiode/factuurperiode meestal niet gelijk loopt met de start van het abonnement, in jouw geval zou dat dan om 1 dag moeten gaan.
Dat kan je terugvinden op de 2de pagina van de factuur.

De volgende factuur zal dan wel € 35 zijn.


Nee het is gewoon willekeurig excl btw bedrag berekend daardoor valt het boven de 35.00€ uit.


Plaats dan eens een afbeelding van de 2de pagina van die factuur, wel even je eigen gegevens wegpoetsen zoals klantnr. e.d.


Dag GeSp, vraagje ben je van KPN? Anders ga ik naar de KPN winkel.

Wordt de 1.13€ verrekend of teruggestort?


Hoi @Sontjé 
De prijzen van de KPN zijn inclusief BTW
Maar wat @GeSp verteld kan kloppen, de eerste factuur is in de regel hoger dan de volgende facturen, dat komt doordat de eerste dagen geen volle maand zijn.

Je kunt eventueel hier wachten op een KPN-medewerker, maar vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, in wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Ook kun je eventueel  bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten.

 


Hoi @huistijger,

Geen volle maand idd, maar dan moet het toch lager zijn dan 35.00€?!!! En 1.13€ teveel verrekenen of terugstorten?


Je betaald altijd een maand vooruit, daarom is de eerste rekening altijd twee maanden.