Skip to main content

Tijdens mijn aanmelding bij KPN TV en internet, hebben wij vast gelegd met Alex en via mail en pfd file op 23-09-2021. Dat de internetkabel naar de TV aansluiting beneden er al lag en dat de monteur die maandag 25-10-2021 is geweest daarom de aansluiting naar de TV aansluiting boven zo verzorgen en hiervoor geen € 25,00 zou berekenen,

Deze extra € 25, 00 zijn nu toch opgenomen in de factuur, dit is niet conform de afspraak, waarvan ik de PDF file nog bezit.

Ook wordt in de factuur van 26-10-2021 een hussel internet berekend van € 1,58 met begin en eind datum van 25 oktober t/m 25 oktober. Dit terwijl de eerdere afspraak is dat ik de eerste 6 maanden € 40,-- per maand zou betalen.

Kunnen jullie mij uitleggen waarom deze kosten nu wel worden doorberekend en anders contact met mij opnemen a.u.b.

 

Vriendelijke groeten

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Mart Withagern, welkom hier. 

De eerste factuur is vaak een beetje anders dan verwacht. Vaak staan hier meerdere periodes op de factuur. Een voorbeeld factuur kun je vinden op de site, daar lees je alles over onze facturen.

Wat betreft de aansluitkosten, als er afgesproken is om die niet in rekening te brengen worden deze in mindering gebracht op de volgende factuur. Staan ze daar niet op, hoor ik graag weer van je.Â