Skip to main content

Hallo,

 

Omdat KPN-Thuis en KPN-mobiel heb, wordt bij mijn bestelling KPN-mobiel ook gelijk combikorting berekend en op product-overzicht ook met 25,- per maand getoond.

 

Maar nou krijg ik de eerste factuur met vol bedraag zonder 7,5 € korting. Het combikorting voor TV moest ik ook per hand activeren, anders had ik geen pluspakket. Kan zijn dat KPN vergeet de combikorting te berekenen ?

 

 

Admin: gegevens verwijdert i.v.m. privacy. 

Hallo @TDN ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Of je was net te laat met activeren en dan zie je de korting op de tweede factuur terug. 


Ik heb gemerkt dat ik geen pluspakket had, dus ik heb per hand combivoordeel geactiveerd om het pluspakket te krijgen. Dat was nog voor factuurdatum van KPN-mobiel. Op mijn voordelen ziek ikook de abokosten van 25,- 


Hallo @TDN, ik heb de factuur van het mobiele abonnement bekeken en kan het volgende melden: De factuur van het mobiele abonnement en de extra korting hebben elkaar gekruist. In oktober zal op de factuur met terugwerkende kracht de extra €7,50 korting worden verrekend. 


Reageer