Skip to main content

Naast en contract voor tv en internet sinds vele jaren heb ik nu een sim only abonnement afgesloten voor onbeperkt bellen en internet. Voor 25€. Inmiddels de eerste factuur ontvangen en wordt mij ruim 35€ in rekening gebracht. Hoe krijg ik dit in orde. Op de website is geen oplossing te vinden.

groet,

 

 

Hallo @napoleon 

Heb je al op pagina 2 van de factuur gekeken? Daar wordt het bedrag gespecificeerd. De eerste factuur ziet er vaak een beetje anders uit. Hij gaat meestal over een periode die langer is dan één maand, nl. eerst een korte startperiode gevolgd door de eerste hele maand die je (gedeeltelijk) vooruit betaalt. Ook kunnen er eenmalige kosten zijn zoals de aansluitkosten. Vanaf de 2e factuur zie je de standaard afrekening.

Zie de factuur uitleg op de KPN website, waar ook voorbeeld facturen staan (eerste factuur).

Laat hier een schermafdruk van pagina 2 zien, dan kijken we wat de verklaring is. Poets wel persoonlijke gegevens weg.


Tweede pagina gezien. Simkaartje is pas aktief sinds 22 juni. 

 


Combivoordeel van € 7,50 staat er nog niet op...


Het verschilbedrag van €7,50 is het Combivoordeel dat je krijgt als je KPN Mobiel combineert met Internet Thuis. Er staat nog geen “Combivoordeel - Korting op Mobiel” op de factuur.

Dan is deze korting nog niet geactiveerd. Check dan je voordelen op de volgende pagina op de KPN website en meld je zo nodig alsnog aan.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm


Advies opgevolgd en product geregistreerd. Neem aan dat de volgende afrekening 25€ is.

 

bedankt voor de reacties en de snelheid daarvan.


Graag gedaan @napoleon 

Als de voordelen nu zichtbaar zijn in MijnKPN ga ik ervan uit dat de volgende factuur goed is.