Skip to main content

Hoi sinds december glasvezel thuis via kpn, gelijk mijn mobiele abbo ook overgezet,  dit is 2 januari keurig gebeurd. Gister 1e factuur gehad.  Ik zou 21.50 per maand gaan betalen. 

Factuur is 29.97..... husselkorting aangezet.…

Waar zit dit verschil? Mis ik iets?

Hallo @Niekie69 

 

De 1ste factuur wijkt meestal af omdat er meerdere periodes op staan, bij KPN loopt de factuurperiode meestal niet gelijk met de ingangsdatum van je abonnement.

Dat zou je op pagina 2 van jouw factuur moeten kunnen zien.
Zie ook hier een voorbeeld factuur met uitleg erachter: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/voorbeeld-eerste-factuur-mobiel.htm


Heb ik gezien er staat 1.21 als 1e periode vermeld dan nog klopt het bedrag niet. 


Ik zie de husselkorting niet staan van 7.50 terwijl deze wel aanstaat...


Via deze link zie dus wel de Hussel korting staan? https://mijn.kpn.com/#/tv-internet-bellen/mkmv

Het kan zijn dat hij nog niet verwerkt was op het moment dat de factuur gemaakt werd.

Vul anders even je forum profiel in, dan kan een KPN medewerker/moderator controleren of hij in de onderliggende systemen wel goed aangemeld is. Duurt soms wel even voor ze aan een topic toekomen.


Hi en van harte welkom @Niekie69!

Goed om te zien dat @GeSp al toegesneld is hier in jouw topic. Wat hij aangeeft klopt helemaal. Ben je er daarmee uiteindelijk uit gekomen? Ik zie geen gegevens in je forumprofiel staan, dus ik hoop dat dat een goed teken is. Laat het anders gerust weten, en vul dan ook meteen je gegevens in. Dan kijk ik even mee.


Heb me aangemeld,  kun je nog even  meekijken? Ook voor het internet?@ Alexandra?


@Niekie69 Ja, zeker. Ik heb je gegevens erbij gepakt. 

De eerste factuur is altijd wat rommelig. Hij gaat over iets meer dan een maand, waardoor het bedrag iets afwijkt. Dit kan je op de tweede pagina zien, als je naar beneden scrollt. De Husselkorting staat er inderdaad nog niet op, maar staat wel aan. Ik vermoed dat ‘ie de factuur net  gemist heeft met activeren, dit wordt verrekend op je volgende factuur. Dat is wat @GeSp ook bedoelde.

Wat kan ik voor je doen wat internet betreft? Kan je meer vertellen over wat je bedoelt?


De factuur van internet is ook vrij hoog dat het nog niet eens een halve maand betreft,  kloot dit wel?

 

Bedankt voor je antwoord vast!


De factuur van internet is ook vrij hoog dat het nog niet eens een halve maand betreft,  kloot dit wel?

 

Bedankt voor je antwoord vast!

Hallo @Niekie69 even de specificatie en de data goed bekijken op blad 2 van de factuur.

 


@Niekie69 Je kunt de specificatie van jouw factuur, dus waar het bedrag door is opgebouwd, precies zien in MijnKPN. De eerste factuur van het internetabonnement is hoger door de eenmalige aansluitkosten.