Skip to main content

Na heel vaak telefonisch contact met jullie te hebben gehad probeer ik het zo maar is 😡. Hoe vaak moet er gebeld worden om zaken goed geregeld te krijgen? Het is echt onbegrijpelijk…

Wij zijn sinds 6 januari overgestapt naar een andere provider, dit is via een overstap service gegaan. Ik heb hierover een aantal keer met kpn contact over gehad. Er blijkt dus iets mis te zijn gegaan waardoor we de maand januari en februari hebben moeten betalen. Dit hebben we natuurlijk gewoon betaald om verhoging te voorkomen. Nu komen jullie met een eindafrekening van -16,45. Kan iemand mij vertellen hoe dit bedrag is opgebouwd? Sinds 6 januari hebben een andere provider en ook geen signaal meer van kpn. Terwijl januari en februari dus gewoon volledig zijn betaald komen jullie aan met de creditnota van -16,45. Graag zou ik hierop een reactie willen.

Met vriendelijke groet,

Geertjan

Klantnummer ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Als er met de overstap service iets mis gaat zijn er twee dingen die je moet doen.

Je oude provider zelf zo snel mogelijk opzeggen.

Je nieuwe provider aansprakelijk stellen voor de extra kosten, zij zijn het die het moeten vergoeden omdat je de opzegging aan hun uitbesteed hebt.

In deze is KPN alleen partij als jij van KPN de bevestiging hebt gehad dat per 6-1 het contract daadwerkelijk is beeindigd.


Op 6 januari is bij ons het kpn signaal uitgezet dus daaruit maak ik op dat de opzegging wel degelijk bekend was. Er is binnen kpn dus ergens iets niet goed gegaan. Dit blijkt ook uit de telefonische gesprekken die ik heb gehad met de kpn medewerkers. We gaan morgen maar eens onze bijna wekelijkse telefoontje voeren met kpn. 


Dat lijkt zo, op 6-1 is er een monteur in de wijkcentrale geweest die de kabel losgehaald heeft van de KPN verbinding en aangesloten heeft op de verbinding van je nieuwe provider, en die doet dat in opdracht van KPNnetwerk waar jou nieuwe provider de lijn heeft aangevraagd (KPN WBA) of aanwezig heeft(T-Mobile ODF)


Goedemiddag @G-j van Moerkerk! Ik begrijp dat er een onduidelijkheid is over de slotfactuur: ik kijk graag met je mee!

Wil je het Forum profiel aanvullen met de volgende gegevens? Op basis daarvan kan ik je gegevens erbij pakken:

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Bedankt voor uw bericht, ik heb contact met uw collega gehad. Als het goed is het nu helemaal correct geregeld. Mocht het niet zo zijn dan laat ik het zeker hier nog weten. 


Oh, top! 😀

 Mocht het niet zo zijn dan laat ik het zeker hier nog weten. 


Afgesproken!