Skip to main content

Goedemiddag,  ik blijf voortdurend eindafrekeningen krijgen van internet mobiel buitengebied terwijl dit al lang is opgezegd. 

Wanneer ik bel met jullie klanten service krijg ik steeds andere mensen die voortdurend beloven dat het opgelost is en geïrriteerd raken als ik aangeef dat dit al 3 keer is beloofd. Wel moet ik steeds blijven betalen omdat er anders gedreigd wordt met incasso en vermelding bij een instantie.

Kan dit eindelijk eens opgelost worden zonder dat ik weer met loze beloftes wordt afgescheept?

 

@Cdejong1811 Heel vervelend dat het tot nu toe niet opgelost is, vul je forumprofiel aan met je postcode, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

 

 


Hallo @Cdejong1811, met de opzegging gaat dan iets hopeloos mis. Per wanneer had dit buitengebied abonnement stopgezet moeten worden? Als je die vraag zou willen beantwoorden, ga ik er verder mee aan de slag! 


15 mei contact gehad en zou het stopgezet worden.  Toen kreeg ik een eindafrekening.

Heb een mail ter bevestiging van  het telefonische contact. Wordt alleen  niets over de inhoud van het gesprek gezegd 

Toen kwam er weer een eindafrekening.

Gisteren ene Anna gesproken en die zegt dat het pas per 16 juni is stopgezet. Wat dus niet kan kloppen. 

Vrees dat ik volgende maand gewoon weer een eindafrekening krijg en de opzegging ineens weer een maand verder ligt.

 

 


15 mei contact gehad en zou het stopgezet worden.  Toen kreeg ik een eindafrekening.

Heb een mail ter bevestiging van  het telefonische contact. Wordt alleen  niets over de inhoud van het gesprek gezegd 

Toen kwam er weer een eindafrekening.

Gisteren ene Anna gesproken en die zegt dat het pas per 16 juni is stopgezet. Wat dus niet kan kloppen. 

Vrees dat ik volgende maand gewoon weer een eindafrekening krijg en de opzegging ineens weer een maand verder ligt.

 

 

Op zich klopt het, als je op 15 mei opzegt, wordt het pas een maand later, dus op 16 juni, effectief, want je hebt immers een maand opzegtermijn @Cdejong1811 of heb je al eerder dan 15 mei opgezegd???


De eindafrekening is van periode juli dus dat kan dan niet. 


De eindafrekening is van periode juli dus dat kan dan niet. 

Kun je dan blad 2 eens laten zien met je persoonlijke gegevens afgeschermd @Cdejong1811 , dan kunnen we meedenken voor een oplossing.

Doe die van juni er ook meteen even bij, blad 2 dus, waar de specificaties op staan.

 


Die van juni heb ik niet meer omdat ik toen in de veronderstelling was dat het geregeld was na betaling.

 


 


Heb je niet een MijnKPN-app waar de facturen ook in staan, want hier kunnen we op het forum niets mee @Cdejong1811 

 


Ik wacht even op een antwoord van Jeroen van KPN


Ik heb het nagekeken en zie inderdaad een opzegging die inmiddels ook verwerkt is @Cdejong1811 De opzegging is verwerkt per 16 juni 2024. De factuur van juni was echter nog in rekening gebracht voor de volledige maand. Het bedrag dat echter voor de maand juni teveel in rekening was gebracht is gecorrigeerd via een slotnota in de maand juli. 

Op die slotnota zijn er echter heraansluitkosten in rekening gebracht. Deze kosten waren hoger dan het geretourneerde bedrag voor de periode die teveel in rekening was gebracht voor de maand juni. 


Dank je jeroen, maar waarom worden we heraansluitkosten berekend?

Ik heb toch niet opnieuw iets afgesloten?


Er is een betaalachterstand geweest. Vanwege de ontstane betaalachterstanden is er een blokkade op het abonnement geweest. Als er een blokkade op een abonnement gezet wordt i.v.m. een betaalachterstand, dan rekent KPN vervolgens na betaling heractiveringskosten. 


Volgens de medewerker die ik 15 mei heb gesproken zou er per 15 mei al zijn opgezegd dus dat klopt niet. 

Maar goed...wil nu gewoon dat het eindelijk definitief is opgelost. 

Kan ik er nu vanuit gaan dat ik geen eindafrekeningen meer krijg en alles is stopgezet?

 

 


Het abonnement is nu volledig stopgezet @Cdejong1811. Je zult nu verder ook geen slotnota's meer ontvangen. 


Reageer