Skip to main content

Op 22 december 2022 heb ik mijn hussel-abonnement met 1 jaar verlengd.  De einddatum zou dus op 22-12-2023 moeten staan, maar het staat op 24-06-2024. Hoe kan dat nou?

Het contract heb ik gelukkig nog, maar via KPN lukt het mij niet om het goed te krijgen op Mijn KPN.

Hallo @Jack Oosthuizen ben je niet in de war met een mobiel abo, die lopen in de regel 2 jaar?

Thuisabo's lopen altijd maar maximaal 1 jaar.

 


Ik heb geen mobiel abonnement bij kpn


Toevallig het abonnement aangepast? Snelheid veranderd bijvoorbeeld. 


Ben je misschien een zakelijke klant bij KPN, dan kunnen ook afwijkende contractdata gelden?

Anders even gratis bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan voor uitleg. @Jack Oosthuizen 

 

 


Toevallig het abonnement aangepast? Snelheid veranderd bijvoorbeeld. 

Daar verandert je contractdatum niet mee @DLD 


Ik heb nu vandaag 4 x gebeld 0800 0402 ze snappen het, ze geven me gelijk, ze gaan het uitzoeken, vele uren in de wacht , maar nog steeds niks aangepast. Tijd voor Ziggo.


Toevallig het abonnement aangepast? Snelheid veranderd bijvoorbeeld. 

Daar verandert je contractdatum niet mee @DLD 

Dat ligt er maar aan welke menu optie je kiest en een foutje is zo gemaakt. 


Ik heb nu vandaag 4 x gebeld 0800 0402 ze snappen het, ze geven me gelijk, ze gaan het uitzoeken, vele uren in de wacht , maar nog steeds niks aangepast. Tijd voor Ziggo.

Wat is het probleem? 
Was je van plan op te zeggen per 22 december 2023? 
 

Zo niet, voor je het weet is het 24 juni 2024. 


Ik ben inderdaad van plan naar een andere provider te gaan. Ik kreeg een mooie aanbieding.


Dan gewoon opzeggen. 
 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm


Precies


Opzeggen heeft inmiddels plaatsgevonden.

KPN beroept zich op de voorlaatste contractverlenging en niet op de laatste overeenkomst. Heel raar.

Klacht indienen volgt nog.