Skip to main content

Ik heb mijn mobiele abonnement opgezegd. Einddatum van mijn contract is 1 -11-2024

Betekent dit dat ik op 1 november nog steeds gebruik kan maken van mijn nummer en deze pas vanaf 2 november het niet meer doet of dat het op 1 november al is afgesloten?

Je hebt altijd de opzegtermijn van één maand.

Dus als je vandaag hebt opgezegd loopt het nog door tot en met 29 november. Per 30 november zal het dan niet meer werken. 

Je hebt altijd de opzegtermijn van één maand.

Dus als je vandaag hebt opgezegd loopt het nog door tot en met 29 november. Per 30 november zal het dan niet meer werken. 

Ik heb het al langer dan een maand geleden ( in september al) opzegd dus dat zit wel goed. Mijn vraag is als als er bij mijn abonnement staat einddatum contract 1 november 2024, betekent dit dan dat het op 1 november niet meer in werking is of pas op 2 november niet meer werkt 

Op 1 november niet meer @B42 .

En je bent dus je nummer kwijt…

tenzij je al nummerbehoud heb aangevraagd bij een ander?

Hallo @B42, het contract loopt tot 1 november. Als je per die datum een opzegging hebt doorgegeven dan zal het abonnement ook per de einddatum stop gezet worden. Vanaf dat moment kun je het nummer niet meer gebruiken.

Als je bij een nieuwe provider geen nummerbehoud hebt aangevraagd, zal het telefoonnummer ook verdwijnen en uiteindelijk uitgegeven worden aan een nieuwe abonnee bij KPN of een andere provider. 

Reageer