Skip to main content

Onlangs ben ik klant geworden van KPN, waarbij ik zoals bevestigd door KPN gebruik heb gemaakt van jullie overstapservice (bevestigd door KPN in de e-mail d.d. 29-4 jl. 11:19). 

Echter, bij het retour sturen van mijn oude hardware , heb ik een bericht gekregen van Ziggo dat het einddatum van het abonnement 20-11-2022 zal zijn?

Het KPN moden/router is op  de activatie datum 14-10 aangesloten. Inmiddels is de Ziggo factuur van september dus onterecht geïncasseerd.

 

@KPN, graag jullie actie om dit te na te kijken en op te lossen. 

 

Update 21:36, zojuist gechat met Ziggo en zij geven aan geen bericht te hebben gekregen van KPN dat het signaal is omgezet? Wel heb ik voorafgaand een tweetal e-mails (laatste dus 14-9 jl.) ontvangen van Ziggo met bevestiging van de overstapservice en de volgende tekst: Wat ontzettend jammer dat u weggaat! Vandaag kregen we het bericht van de overstapservice van uw nieuwe aanbieder. Zodra uw nieuwe aanbieder de overstap in orde heeft gemaakt, krijgen wij daar bericht van en zullen we uw diensten van Ziggo afsluiten.

Ziggo geeft aan dat het de verantwoordelijkheid is van KPN om dit door te geven.

 

Hi @Doornob, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat het onze verantwoordelijkheid om door te geven wanneer je abonnement bij ons ingaat en het dus daar wordt opgezegd. Dit gebeurt automatisch op het moment dat het signaal actief is bij ons. Geen zorgen dus. 

Ik kijk het echter graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  

 


Hi, bedankt voor het bericht. Ik heb zojuist mijn gegevens in het profiel bijgewerkt. Inmiddels heb ik ook een bericht geplaatst via KPN facebook. Dit om dubbele afhandeling te voorkomen.

 


Hi, bedankt voor het bericht. Ik heb zojuist mijn gegevens in het profiel bijgewerkt. Inmiddels heb ik ook een bericht geplaatst via KPN facebook. Dit om dubbele afhandeling te voorkomen.

Ik zie het al. Het is ook doorgezet naar de juiste mensen. Dit komt goed!

Laat het me hier weten mocht ik nog iets kunnen doen.