Skip to main content

De einddatum van mijn contract KPN Hussel is verstreken en ik zie dat ik nog steeds €52,- voor 200/200 internet betaal. Het tarief voor 200/200 is momenteel €50,-. Waarom is dit niet aangepast?

De einddatum van mijn contract KPN Hussel is verstreken en is zie dat ik nog steeds €52,- voor 200/200 internet betaal. Het tarief voor 200/200 is momenteel €50,-. Waarom is dit niet aangepast?

Na einde contract blijf je de prijs betalen die je bent overeengekomen, de lagere prijs betaal je pas op het moment wanneer je besluit om je contract te verlengen. Na einde contract betekent het dus niet dat je ook meteen een lagere prijs gaat betalen.

Het voordeel is nu wel dat je contractvrij bent en de dienst wordt gecontinueerd voor steeds één maand, dus het is maandelijks opzegbaar.

Als je een lagere prijs wilt betalen € 50,00/mnd voor 200/200 dan kan je misschien het beste even bellen naar 0800-0402. Als je de spraakcomputer vertelt dat je, je thuis internet wilt opzeggen dan wordt je naar een afdeling retentie/klantbehoud doorverbonden, misschien kan je daar zelfs nog een leuke korting krijgen als je verlengt.

Het gaat dus niet echt om opzeggen maar die afdeling kan je misschien wel een mooi aanbod doen.


ok bedankt.