Skip to main content

Beste, 

Ik ben overgestapt van KPN naar Ziggo. Ik heb bij de aanvraag aangegeven per 2/4 te willen overstappen (gebruikmakend van overstapservice). Dit is vanuit Ziggo ook gelukt/gedaan. Zij factureren mij ook vanaf 2/4.

In eerste instantie schreef u de hele maand april nog af. Nu heb ik een nieuwe factuur met een terugbetaling ontvangen. Deze terugbetaling heeft echter betrekking op de periode vanaf 13/4. Dit terwijl ik al vanaf 2/4 bij Ziggo zit!

Ik zou dit graag hersteld zien, omdat ik anders van 2/4 tot 13/4 dubbel betaal (voor zowel Ziggo als KPN).

Hi Maarten, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je ook de bevestiging van onze kant en/of van Ziggo dat de overstapservice op 2 april plaats zou vinden? Dit om te achterhalen aan welke kant dit verkeerd is gegaan. 

Ik hoor graag van je. 


Beste, dank voor uw reactie. Inmiddels heeft Ziggo het al opgelost voor mij.


Beste, dank voor uw reactie. Inmiddels heeft Ziggo het al opgelost voor mij.

Fijn om te lezen. Voor de meelezers: de nieuwe provider gaat altijd over de overstapstapservice. Als je dus vanuit een andere provider naar KPN komt, dan zijn wij verantwoordelijk. Wanneer je van KPN naar een andere provider gaat, dan is de nieuwe provider verantwoordelijk voor de overstapservice. 

De voorwaarde is uiteraard wel dat de overstapservice is aangevraagd tijdens de bestelling van je nieuwe abonnement.