Skip to main content

Ik wil mijn email adres wijzigen waar mijn facturen heen gestuurd worden 

Beste @Johan1957,

ga naar MijnKPN (website) of de app. Klik op “profiel” en klik dan op je inloggegevens, dan kun op je mailadres klikken om deze te wijzigingen. 

Hopelijk kom je hieruit, deze afbeeldingen zijn van de app van “MijnKPN”. 


Ik heb ongeveer dezelfde vraag. Ik heb mijn e-mail adres al maanden geleden op de juiste wijze ingevoerd zoals hierboven is aangegeven, en als ik uitlog en opnieuw inlog zie ik ook dat het correct staat. Toch worden de facturen nog steeds naar een oud e-mail adres gestuurd en dit oude e-mail adres staat ook op de factuur afgedrukt. Gelukkig worden ze nog steeds doorgezonden.

Hoe ik ook zoek binnen “Mijn KPN, nergens kan ik verder dat oude e-mail adres terugvinden en wijzigen. 

mvg

Tim


Hoi @Tim50, welkom op ons forum! 
Als het wijzigen via de stappen hierboven wel gelukt is maar er blijft iets misgaan met de mails en facturen kun je hierover het beste even met ons bellen. Mijn collega's daar kunnen alles voor je controleren en corrigeren waar nodig!

Je kunt ons bereiken op 0800-0402

ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00


Heb hetzelfde, heb mijn email gewijzigd voor MijnKPN, dat is prima gelukt.
Krijg nog wel facturen op mijn oude email adres. Dat adres (wat onder mijn mobiele telefoon staat) kan ik nergens aanpassen.

Ik zie het oude email adres ook nog terug onder de privacy instellingen.

Blijkbaar zijn de systemen niet aan elkaar gekoppeld.


Hoi @Lucaz2 en welkom hier op het forum!

Heb je hier ook al contact over gehad met onze klantenservice (0800 0402)? Mocht dat tot niks leiden of tot niks hebben geleid, laat het dan even weten. Indien nodig kan ik dit ook altijd even voor je nakijken. 

 


Inderdaad is het in ons geval opgelost door klantenservice te bellen. 

Uiteindelijk blijft het wel vreemd dat je het niet online kunt aanpassen. 

Fijn de snelle reacties en duidelijke instructies op dit forum. 👍🏻


Oh ja, dit hadden wij ook nog. Heb telefonisch contact gehad met de klantenservice, die hadden het aangepast.

Dus…. 

Ik krijg zowel op mijn oude als (telefonisch doorgegeven) nieuwe e-mail adres geen factuur.
Als ik in MijnKPN de factuur bekijk staat daar nog steeds het oude e-mail adres.

Als ik in MijnKPN rechtsboven op Profiel klik dan zie ik links onder inloggegevens het juiste, nieuwe e-mail adres staan. Als ik daarna op “Beheer je privacy-instellingen” klik dan zie ik links
KPN ID met het nieuwe e-mail adres. Daaronder staat mijn mobiele nummer/product. Als ik daarop klik dan zie ik onder het kopje Nieuwsbrief het oude e-mail adres staan. Onder “Tips, advies en aanbiedingen” staat ook het oude e-mail adres.
Dat het daar allemaal fout staat boeit mij niet want die mails wil ik toch niet ontvangen.
 

Ik haal de nota’s wel handmatig op.


Reageer