Skip to main content

Emailadres voor het factuur aanpassen, wordt naar het oude adres varstuurd

Je contact e-mailadres kun je in je profiel in MijnKPN aanpassen @Peter Ruijgrok 


Ik kan het emailadres aanpassen heb ik ook gedaan, helaas niet voor het verzenden van het factuur deze wordt naat het oude emailadres gestuurd deze kan je niet aanpassen.


Ik kan het emailadres aanpassen heb ik ook gedaan, helaas niet voor het verzenden van het factuur deze wordt naat het oude emailadres gestuurd deze kan je niet aanpassen.

Dat klopt, in MijnKPN wijzig je alleen het e-mailadres voor je KPN ID en mails die daaraan gekoppeld zijn.
Facturen staan daar los van want niet iedereen wil alle facturen op hetzelfde e-mailadres laten binnenkomen.

Als je facturen naar een ander e-mailadres wilt laten sturen kan je dat alleen laten wijzigen via de klantenservice, bereikbaar op 0800-0402 van ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00.
Waarschijnlijk moet je ook expliciet melden dat het om het factuur e-mailadres gaat.

Het zou eenvoudiger zijn als je ook de e-mailadressen waar de facturen heen gestuurd moeten worden zou kunnen wijzigen via MijnKPN, hopelijk wordt dat ooit nog ingevoerd door KPN.


Reageer