Skip to main content

Ik heb een paar maanden (in maart) geleden al mijn opzegging in werking gesteld. Hier kreeg ik pas antwoord op nadat ik al verhuist was naar Australië. Waardoor ik dacht dat het al goed zat. Geen bericht goed bericht. 
toen zag ik dat mijn rekeningen bleven afgeschreven worden. Dus moest ik jullie bellen vanuit Australië. Heel duur. 
toen werd met verteld dat een document niet geaccepteerd was, maar was er een hele

lieve medewerker die me hielp om het toch te regelen en ze zouden het geregeld hebben. 
nu zijn we weer een paar maanden verder en zie ik dat de rekeningen van mijn internet netjes gestopt zijn maar die van mijn mobiel weer lekker door blijven lopen. 
ik heb jullie weer gebeld (heel duur) echter kreeg ik dit keer een niet zo vriendelijke werknemer aan de lijn die me niet kon/wilde helpen. Wat al geregeld zou zijn.

ik heb de betaling nu gestorneerd en jullie mandaat om het automatisch af te schrijven bij de bank kn laten trekken. 
dit is niet echt klant vriendelijk. 
ik kan vanuit Australië niet heel veel regelen en ik hoop dat jullie nu dit probleem oplossen zoals eerder is beloofd.

Hoi @Crelectricien .  Bellen zou ik niet meer doen.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm

 

deze stappen nogmaals doorlopen en zorgen dat je de juiste bewijsstukken meestuurt. Dat luistert nauw.