Skip to main content

Over een paar maanden gaan we emigreren. Hiervoor heb ik een bericht gestuur naar KPN met bewijsstukken die aantonen dat we daadwerkelijk de stap maken. Ik ben al meer dan 20 jaar vaste KPN klant voor internet en tv en heb nu nog tot begin 2025 een contract.

Als bewijs heb ik mijn werkgeversverklaring, de enkele reis, het koopcontract van de nieuwe woning en het verkoopcontract van de oude woning en de inschrijving BRP van het nieuwe land laten zien.

Ondanks dit alles weigeren ze en moet ik een uitschrijving hebben. Deze uitschrjjving hebben we nu nog niet omdat we er niet zijn en om redenen kunnen we dat de eerste 3 maanden ook niet gelijk doen. Ik betaal dus straks voor iets wat ik niet afneem.

Ik vind het schandalig na zolang klant te zjjn geweest we nu geconfronteerd worden met deze vraag en weigering ondanks de feiten.

Heeft hier iemand ervaring mee en wat kan ik er nog aan doen. Helaas KPN voor deze klant onvriendelijke en stugge benadering.

Zie onderstaande link voor aanvullende info @patn :

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren


@N.N.  dank je wel. Deze had ik al gezien. Het punt is dat ik vokr een werkgever in NL blijf werken en dus niet een ander contract heb. Ook de uitschrijving hebben we (nog) niet. 


Hi @patn, welkom hier. 

Het is in dit geval lastiger omdat je je huidige contract blijft houden. Wat je nu kunt doen is wachten tot je het bewijs van uitschrijving hebt. Daarop staat namelijk ook de datum waarop je emigreert, dat is ook de datum waarop de beëindiging wordt verwerkt. Stuur deze zo snel mogelijk door als je het hebt ontvangen, dan kunnen we het verwerken. Je kunt daarvoor hetzelfde emigratieformulier gebruiken. 


Reageer