Skip to main content

Entertainment korting staat niet op mijn factuur en ik betaal nu dubbel, zowel netflix zelf als KPN voor netflix. Dit was natuurlijk niet de bedoeling van de 5 euro korting waar ik op hoopte. Ik heb KPN internet mobiel en TV. Ik heb ingelogd bij netflix via mijn kpn dus hoe kom ik aan de korting zonder dubbel te betalen?? Op de website van KPN staat dat als je inlogt KPN automatisch je lopende netflix via netflix zelf opzegt maar dat is dus niet zo. 

Hi @Marielle DH. Welkom op dit KPN Forum. Hier helpen vooral klanten elkaar, en is dus niet echt een verlengstuk van de klantenservice. Wel kan een KPN Moderator meekijken als dat nodig is.

Ik denk, aan de hand van je verhaal, dat je er met de klantenservice van KPN zelf het snelste uitkomt. Daarvoor kan je met hun bellen via 0800-0402. Hun hebben meteen zicht in de systemen, vandaar.

 

Op basis van algemene informatie, is het vaak zo dat entertainmentkorting niet wordt toegepast als de abonnementen nog niet in één gezin zitten. Het kan dan wel op jouw naam staan en op hetzelfde adres, het moet dan nog in het systeem in één gezin gekoppeld worden. Dat kan de klantenservice met een paar klikjes voor je regelen, maar kan je ook via hier online regelen.

Je kan dit eventueel ook checken in MijnKPN. Als ik naar “Producten” ga, zie ik bijvoorbeeld dit:

 

Mocht jij dit niet zien staan, zal het koppelen aan één gezin het oplossen.

 

Betreft de Netflix: je geeft aan dat je 2x voor Netflix betaald. Bedoel je dus dat je een afschrift ziet van Netflix zelf, en dat het ook op je KPN Factuur staat? Voor dezelfde maand? Dan gok ik dat je een tweede Netflix abonnement hebt op een tweede account. Ik zou dat voor de zekerheid checken, en/of met Netflix contact hebben over de afschrijving van Netflix zelf.