Skip to main content

Heb in december 2 mobiele abonnementen afgesloten. Overgang gaat in per 10 januari 2022.

 

mij was echter toegezegd dat de entertainment korting van 5 euro per direct zou ingaan. Op grond hiervan mijn extern Netflix abonnement opgezegd en Netflix op het kpn abonnement laten toevoegen.  
 

Echter is nu toch het volle bedrag in rekening gebracht.
 

Gaarne corrigeren.

 

Mvg

 

Dave Walraven 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Direct is dan : direct per 10 januari 2022. 
 

Want op die dag voldoe je pas aan de voorwaarden. 


Het kan ook, omdat de overgang in de toekomst ligt, dat dit op de factuur na die datum wordt gecorrigeerd. Facturatie kan namelijk alleen actieve diensten zien.

 

Als u uw profiel invult kan een moderator uw gegevens opvragen en met u meekijken.


Hallo @Stamgast18, welkom op het KPN forum. Wat @Noordzee zegt klopt. Je krijgt Entertainmentkorting als je KPN Internet, TV en Mobiel combineert en je een entertainmentoptie aan jouw abonnement hebt toegevoegd. Dit laatste heb je, maar momenteel combineer je nog niet, want het mobiele abonnement is nog niet actief. Vanaf de dag dat dit mobiele abonnement actief is, zal je ook Entertainmentkorting ontvangen. Houd er rekening mee dat het dan wellicht niet direct op de factuur staat, zoals @Maurice85 aangeeft. Ons facturatiesysteem kijkt namelijk alleen naar de actieve diensten op het moment van aanmaken van de factuur. Verandert jouw abonnement in de tussentijd, dan vindt op de volgende factuur achteraf een verrekening plaats.


@Stamgast18

 

Hallo @Stamgast18, welkom op het KPN forum. Wat @Noordzee zegt klopt. 

Uiteraard ! :wink:

Direct is dan : direct per 10 januari 2022. 
 

Want op die dag voldoe je pas aan de voorwaarden. 

Vanaf de dag dat dit mobiele abonnement actief is, zal je ook Entertainmentkorting ontvangen. Houd er rekening mee dat het dan wellicht niet direct op de factuur staat, zoals @Maurice85 aangeeft. Ons facturatiesysteem kijkt namelijk alleen naar de actieve diensten op het moment van aanmaken van de factuur. Verandert jouw abonnement in de tussentijd, dan vindt op de volgende factuur achteraf een verrekening plaats.

 

Ter aanvulling : 

Je kunt rond 12 januari 2022 zelf nog twee dingen regelen. Meestal duurt de administratieve verwerking bij KPN ongeveer twee werkdagen, vandaar 12 januari 2022. 

1/ Je kunt in Mijn KPN dan zelf jouw twee mobiele nummers toevoegen. 

https://account.kpn.com/#/

2/ Het regelen van de voordelen van KPN Hussel. Vaak gaat dit automatisch, maar niet altijd.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Volgens maand staat dan alles correct op jouw factuur. 

 


Het zal dan wel , maar dat was niet wat de collega in Eindhoven bij het afsluiten van de mobiele abonnementen gezegd heeft toen ik naar de ingangsdatum van de entertainmentkorting vroeg.
 

Op zich vind ik het antwoord wel logisch, maar in de winkel hebben ze me dan verkeerd geïnformeerd.


Niet zo handig dan, maar het gaat goed komen…. 


Ik ben het eens met Noordzee: het is inderdaad niet handig dat mijn collega in de winkel het anders liet overkomen. Maar het gaat helemaal goed komen, nog even geduld!


@Stamgast18

 

Hallo @Stamgast18, welkom op het KPN forum. Wat @Noordzee zegt klopt. 

Uiteraard ! :wink:

Direct is dan : direct per 10 januari 2022. 
 

Want op die dag voldoe je pas aan de voorwaarden. 

Vanaf de dag dat dit mobiele abonnement actief is, zal je ook Entertainmentkorting ontvangen. Houd er rekening mee dat het dan wellicht niet direct op de factuur staat, zoals @Maurice85 aangeeft. Ons facturatiesysteem kijkt namelijk alleen naar de actieve diensten op het moment van aanmaken van de factuur. Verandert jouw abonnement in de tussentijd, dan vindt op de volgende factuur achteraf een verrekening plaats.

 

Ter aanvulling : 

Je kunt rond 12 januari 2022 zelf nog twee dingen regelen. Meestal duurt de administratieve verwerking bij KPN ongeveer twee werkdagen, vandaar 12 januari 2022. 

1/ Je kunt in Mijn KPN dan zelf jouw twee mobiele nummers toevoegen. 

https://account.kpn.com/#/

2/ Het regelen van de voordelen van KPN Hussel. Vaak gaat dit automatisch, maar niet altijd.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Volgens maand staat dan alles correct op jouw factuur. 

 

@Stamgast18 

Heb je inmiddels jouw nummer toegevoegd aan Mijn KPN en heb je de voordelen al aangevraagd?