Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een mobiel abbonement en KPN Thuis.

Ik maak ook gebruik van Spotify via het KPN Thuis abbonement, alleen kom ik er net achter dat deze al 7 maanden niet op de factuur staat.

Doe ik iets fout? 

Ik heb geprobeerd dit telefonisch op te lossen maar werd hier nou niet echt goed geholpen (eerst kwam er een verhaal dat ik 2 entertainment opties aan moet zetten, en vervolgens werd mij verteld dat dit fout was en de entertainmentkorting niet van toepassing is op Spotify, wat natuurlijk ook onzin is)

 

Met vriendelijke groet,

Kris Leijdekkers

Hallo @Koetjie ,

Als je al een lopende Spotify hebt lopen, wordt deze automatisch overgezet naar betaling via het KPN factuur, zodra je deze op de volgende wijze hebt gedaan:

(Bron: Spotify)
 

Premium-abonnementen via partners zoals KPN

Sommige bedrijven (bijv. telefoon- en internetproviders) bieden Premium aan als onderdeel van hun eigen abonnementen.

Schakel over op een partnerabonnement

Opmerking: als je rechtstreeks bij ons een abonnement hebt, moet je dit eerst annuleren om Premium bij een partner (KPN in jouw geval) te nemen.

  1. Log in op spotify.com/account.
  2. Klik op Abonnement wijzigen onder Je abonnement beheren.
  3. Scrol naar Spotify Free en klik op Premium opzeggen.
  4. Ga door naar het bevestigingsbericht.
  5. Wacht tot je account wordt overgezet naar de gratis versie op de volgende factuurdatum.
  6. Als je gebruikmaakt van de gratis versie, ga je naar de partnerwebsite (KPN in jouw geval) en activeer je daar je partnerabonnement.

Zodra het koppelen is gelukt, zal de entertainment korting vanzelf zichtbaar worden op je komende factuur en in de Mijn KPN.
Daarnaast moet je uiteraard wel voldoen aan de voorwaarden van KPN Combivoordeel, hier lees je alles over, als je klikt op de volgende link: KPN Combivoordeel

 


Opmerking : met dank aan @Michel.uit.Arnhem die dit antwoord gegeven heeft in dit topic: 

(Scheelt een heel verhaal typen) 


Hoi @Noordzee 

Een zeer grote eer, dat je mijn antwoord hebt gebruikt in deze topic.
Het scheelt je inderdaad een hoop type werk, en je helpt daar tenslotte @Koetjie mee.


Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie.

Wanneer ik bij Spotify op “Je abonnement beheren”  klik dan kan ik niks wijziging en zie ik onder het kopje betaling de tekst: “Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.” staan.

Deze is dus volgens mij al op de juist manier gekoppeld.

 

Bij MijnKPN heb ik ook echt 2 producten staan, 1tje voor Mobiel en 1 voor Thuis.

beide met een lopend contract einddatums 18-03-2024 en 26-05-2024.

 

Naar mijn idee voldoe ik ook aan alle voorwaarden, maar toch staat de korting niet op de factuur.

 


OK @Koetjie ,

Ik ga er vanuit dat jij een KPN-abonnement hebt dat na 1 oktober 2019 is gestart/verlengd. Dus geen ouder abonnement op de voorwaarden van KPN Compleet of bv een oud abonnement op de XS4all- of TFT-voorwaarden. 

Waarschijnlijk is de koppeling van de twee abonnementen (thuis en mobiel) dan nog niet verwerkt. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

Na de verwerking gaat het pluspakket werken en wordt de entertainmentkorting aangezet. Wil je het meteen geregeld hebben? Bel dan vanaf 8.00 met 0800-0402

 

Heb je een ouder thuisabonnement, dan kun je jouw abonnement verlengen en dan ga je ook recht hebben op Combivoordeel.  


Mocht je nog hulp nodig hebben, als je met de klantenservice er niet uitkomt. Laat het gerust hier weten in het topic @Koetjie 
Vul dan wel even jouw profiel in.