Skip to main content

Alles is fout gegaan nadat bij mij nadat KPN Telfort heeft overgenomen. Vreemd genoeg werkte er toen weer meer. Nu is het zo dat enquete commissie heeft gebeld. Ze hebben snel en goed gehandeld. U krijgt 2 versterkers en we delen de kosten met U.Dus ik zou maar 40 euro betalen ipv nu 80 euro. Er is heel groot dossier wat er allemaal fout is gegaan. En dit gaat nu ook weer fout. Vervelend genoeg staat er niet dat de kosten gedeeld zouden worden. Ik zou graag willen dat jullie natrekken met degene die mijn enquête heeft behandeld. Twee weken geleden ben ik gebeld. Naam Jan Eijsvogel.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @jan777777! Nou, wat vervelend dat dit nog zo’n staartje heeft. Goed dat je via het forum contact met ons opneemt: ik kijk graag met je mee! 

Wil jij jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel? Daar zijn jouw gegevens alleen zichtbaar voor de KPN moderators.

Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!