Skip to main content

Beste KPN, op mijn factuur staan sinds vorige maand 2 onbekende nummers waarvoor ik de abbonementskosten moet betalen. Deze maand is het teruggedraaid, maar voor een halve maand waardoor ik 2 halve maandabbonementen aan KPN onterecht heb betaald. Ik wil hier een klacht over indienen maar dat kan nergens. OP de website staat dat ik het 08 nummer moet bellen maar ik heb geen zin om tijdens werktijd weer minimaal een uur te moeten bellen met KPN. Ik wil gewoon een email sturen met alle details om het zo op te lossen.  Kunnen jullie me aub een emailadres geven?

Groeten

Hallo @NvKeulen KPN kun je als consument niet mailen. Morgen even bellen met 0800 0402, ook buiten jouw werktijd bereikbaar. Je kunt ook Twitteren of Facebooken.

Succes.

 


@NvKeulen het is zoals @JanD zegt niet mogelijk ons per e-mail te benaderen. Verder denk ik dat 2 uur bellen hiervoor niet nodig moet zijn. Wel is het handig toch 0800-0402 te bellen. De collega neemt dan in 1 keer het verhaal met je door. Dan staat alles in 1 keer goed in de klacht.