Skip to main content

Ik betaal nu al 2 maand 10 euro extra op mijn abonnement. Er staat bij online aankopen terwijl ik nergens aankopen heb gedaan. Heb voor de zekerheid nog gekeken bij de geschiedenis aankopen op play store, maar er staat niks.

Hoe kan ik dit stopzetten

Misschien ben je per abuis toch ergens op geabonneerd. Check het even op www.payinfo.nl 


Daar staat ook niets


Neem je ook Spotify af via KPN? Was daar niet is mee @Joep1965 


Nee ook niet


Hoi @Sandra1212 en welkom op ons forum!

Ik wil graag eens met jou meekijken of ik zou kunnen achterhalen wat het misschien kan zijn. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Je mag dan bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt en ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:


Ik heb het ingevuld als het goed is


Hoi @Sandra1212 en welkom op ons forum!

Ik wil graag eens met jou meekijken of ik zou kunnen achterhalen wat het misschien kan zijn. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Je mag dan bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt en ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:

Ik heb het ingevuld 


Hoi @Sandra1212. Dankje voor de gegevens. 
Ik ben er in gedoken en zie dat er via E-bill.mobi een abonnement is afgesloten. Vanwege de AVG kunnen wij niet inzien wat deze aankoop kan zijn. Wel weet ik dat het een donatie, game abonnement of parkeerdienst kan zijn. Je kunt via E-bill.mobi opvragen wat voor aankoop dit is geweest. Gebruik hiervoor deze link: E-Bill.mobi

Ga je hier verder uitkomen zo?


Hoi @Sandra1212. Dankje voor de gegevens. 
Ik ben er in gedoken en zie dat er via E-bill.mobi een abonnement is afgesloten. Vanwege de AVG kunnen wij niet inzien wat deze aankoop kan zijn. Wel weet ik dat het een donatie, game abonnement of parkeerdienst kan zijn. Je kunt via E-bill.mobi opvragen wat voor aankoop dit is geweest. Gebruik hiervoor deze link: E-Bill.mobi

Ga je hier verder uitkomen zo?

Hoi Nico heel erg bedankt.

Het is gelukt het bleek wel iets met een online game te zijn. Als het goed is heb ik het nu opgezegd.

Groetjes SandraÂ