Skip to main content

Ik krijg nu al 2 maanden oprij te zien dat er extra kosten is gemaakt van 19,99? op factuur staat online aankopen maar heb totaal niks aangekocht doe alleen appen bellen mailen met dat dingen meer niet dus beetje raar?? Bij me instellingen staan ook geen abonnementen en bij iCloud staat ook betaalmethode iDeal dus ga ik ervan uit dat het dan iDeal betaald moeten worden toch?? Maar waar komen die kosten vandaan? Heb al meerdere keren gebeld niemand kan mij helpen moet zelf uitzoeken ja sorry maar op deze manier ga ik abonnement stop zetten en het ergens anders voortzetten want dit geintje kost 240,- euro per jaar aan iets wat ik niet koop..: 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het lijkt er op dat je onbewust ergens een abonnement hebt afgesloten.  Wellicht dat www.payinfo.nl je iets wijzer maakt.


@Sabje84 gewoon even morgen na 9 uur bellen met het gratis nummer 0800-0402. Kan natuurlijk best iets fout zijn, en over het algemeen helpen ze jou daar prima mee. (Hou er rekening mee, dat je eerst een antwoord apparaat krijgt dat zich voordoet als mens, die via kunstmatige intelligentie probeert te traceren waar het over gaat. Dus begin met te vertellen “factuur” of zo. Dan wordt je al snel naar de administratie doorgeschakeld die alleen op werkdagen actief is. 


Gewoon zeggen dat je een medewerker wilt spreken. Dat is de manier waarop je dan op een tweede vraag het onderwerp kunt noemen. Dat is in jou geval het woord factuur.


Hi @Sabje84, wat raar dat je zomaar geconfronteerd wordt met deze kosten :slight_frown:

Op de 2e pagina van je factuur, staat een specificatie van alles dat er in rekening is gebracht, staat daar niet bij vermeld wat deze aankoop precies inhoudt? In verband met privacywetging kunnen en mogen wij niet meer inzien dan de omschrijving die op de factuur vermeld wordt. Als daar echt alleen ‘online aankoop’ staat, kan ik dus niet voor je nagaan wát er dan precies in rekening wordt gebracht, hoe graag ik ook zou willen. Ik hoop dus echt dat je een omschrijving vind op die 2e pagina, waardoor het wellicht toch het één en ander duidelijk wordt!