Skip to main content

U stuurt mij zojuist een brief waarop een oud email adres genoemd is waardoor u niet met mij kan communiceren op die wijze (zegt u). Nu heb ik die email met inlog al geruime tijd geleden gewijzigd en kan ik sindsdien gewoon bij al mijn/uw gegevens.

U meldt in uw brief dat ik mijn goed werkende emailverbinding met u moet wijzigen en dat u vervolgens daarnaar een email wenst te sturen over glasvezel. Die zal ik dus niet ontvangen.

 

Ra ra, waarom dien ik actie te ondernemen nu mijn nieuwe email adres met inlog al maanden goed functioneert? 

@pirata 

Is dit een poging tot phishing ? Is dit wel een legitieme email van de KPN ? Wat is de afzender ? Wat staat er achter het @ teken ? Zijn de links ook van @kpn.com ?

Staat het adres wel goed vermeld in “Mijn KPN” ? Je kunt altijd bellen met de KPN (tel. 0800 - 0402 ) en daar het correspondentieadres laten wijzigen. Er is meer dan één KPN administratie die niet altijd “met elkaar praten".


ben inderdaad ook wel nieuwsgierig naar een foto van de brief (verberg je persoonlijke gegevens)


Reageer