Skip to main content

Ben al jaren klant. Regelmatig in de VS waar ik nooit bel. Heel vaak worden er toch kleine bedragen voor gebeld worden en bellen in rekening gebracht. Begint me wel enorm te irriteren eigenlijk. Graag een oplossing voor deze diefstal. 

Hallo @RFWJ ,

De oplossing hiervoor is om in de USA voortaan  een lokaal simkaartje te gebruiken. 


Hi @RFWJ en welkom bij de KPN Community! 

Als er bedragen in rekening worden gebracht voor bellen en gebeld worden, dan zou je ook op de factuur terug moeten zien wanneer dit gebeurd is en naar/van welk nummer. 

Mocht die informatie geen duidelijkheid geven, neem dan contact met ons op via 0800-0402 (als je weer in Nederland bent) doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00.
Dan kan mijn collega nakijken waar het verbruik vandaan komt en helpt dit hopelijk om het een volgende keer te voorkomen. 🙂

De oplossing hiervoor is om in de USA voortaan  een lokaal simkaartje te gebruiken. 

Dit is ook een goede oplossing, zeker als je vaker in de VS komt. 


@Sanne van KPN Ik heb de specificaties gezien. Hoe verklaart u kosten voor data als roaming en datagebruik continu uit hebben gestaan? En een niet opgenomen telefoontje dat wel in rekening wordt gebracht? Ik kan het allemaal aantonen dus kom alstublieft niet met een ontwijkende reactie maar met een vergoeding van de onterecht afgeschreven bedragen. 


Dan kun je, zoals eerder gezegd, het beste bellen @RFWJ.

Mocht die informatie geen duidelijkheid geven, neem dan contact met ons op via 0800-0402 (als je weer in Nederland bent) doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00.
 

 


Reageer