Ik kreeg melding in the TV+ dat ik ESPN Compleet voor 3 maanden gratis kon krijgen.
Ik heb het besteld maar nu zie ik dat ik gewoon het volle bedrag moet betalen.
Kunt dit voor mij checken?
Ik kreeg melding in the TV+ dat ik ESPN Compleet voor 3 maanden gratis kon krijgen.
Ik heb het besteld maar nu zie ik dat ik gewoon het volle bedrag moet betalen.
Kunt dit voor mij checken?
Ik zijn onder mijn KPN dat ik een optie heb om drie maanden gratis ‘opnemen” te kunnen gebruiken. Als ik de optie vervolgens kies en ik kijk naar het maandbedrag in de winkelmand dan zie ik gewoon dat er vijf euro verschil zit tussen het nieuwe maandbedrag en het oude. Dus geen correctie van 5 euro korting, waardoor het maandbedrag gelijk blijft. Ik heb dit ook wel eens gehad bij Prime Video, wordt me drie maanden gratis aangeboden, als ik het vervolgens wil afsluiten wordt het bedrag gewoon in rekening gebracht. Hoe werkt dit? Het kan zijn dat ik Prime Video korting eerder heb gehad, zodat het nu niet meer naar voren komt in het systeem. Maar dan denk ik bied het dan niet aan voor de tweede keer. Heb wel interesse in het gratis opnemen voor drie maanden.
Hi Robert. Hoe zie je dat? Heb ook zoiets namelijk met andere zogenaamde kortingsacties. Als je het toevoegt aan de winkelmand, wordt het maandbedrag verhoogd, en dan zie je geen korting.
Ik heb ook die drie maanden gratis ESPN optie, en als ik dat wil doorvoeren zie ik wel dat de korting wordt doorgevoerd in het maandbedrag. Ik vermoed dat het te maken heeft met dat wanneer je al eerder een korting hebt gehad voor het helzelfde pakket dat het een tweede keer niet wordt door gevoerd. Als dat zou is, dan zou het wel zo prettig zijn als KPN het ook niet aangeeft in MIJN KPN, maar blijkbaar is dat technisch te ingewikkeld om het door te voeren. Al zou het zomaar kunnen dat het wel ergens in de voorwaarden van KPN staat dat het zo werkt.
Hoi
Dit kun je via de melding in TV+ bestellen bij het envelopje in het bovenste menu.
Klik die aan en ga naar Bekijk de deals
Ik heb t al besteld op basis van de melding maar de korting wordt niet gegeven. Dat is mijn probleem.
Ik heb ook die drie maanden gratis ESPN optie, en als ik dat wil doorvoeren zie ik wel dat de korting wordt doorgevoerd in het maandbedrag. Ik vermoed dat het te maken heeft met dat wanneer je al eerder een korting hebt gehad voor het helzelfde pakket dat het een tweede keer niet wordt door gevoerd. Als dat zou is, dan zou het wel zo prettig zijn als KPN het ook niet aangeeft in MIJN KPN, maar blijkbaar is dat technisch te ingewikkeld om het door te voeren. Al zou het zomaar kunnen dat het wel ergens in de voorwaarden van KPN staat dat het zo werkt.
Dan zou dat echt misleiding zijn van KPN en het zou KPN echt sieren indien ze dan die aanbieding niet aan die klanten laten zien die daar niet voor in aanmerking komen.
Dan zou dat echt misleiding zijn van KPN en het zou KPN echt sieren indien ze dan die aanbieding niet aan die klanten laten zien die daar niet voor in aanmerking komen.
Ja eens. Zie trouwens dat dergelijke aanbiedingen ook nog kunnen afwijken wanneer je in mijn KPN kijkt of je kijkt bij Alle entertainment in het KPN TV+ menu. Daar zie ik het voordeel van ESPN niet, wel weer van Prime Video. En in MIJN KPN staat het anders om.
Bel dan even 0800 0402 en vraag of het goed gekomen is met die korting.
Of plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak.
Scroll naar beneden om die afspraak te maken.
Ik heb zojuist de helpdesk gebeld maar die zeggen gewoon dat ESPN geen 3 maanden korting heeft….
Vertelde tegen de medewerkster dat ik t voor mij zag op de website ne toch volhouden dat t niet zo was..
Hier het bewijs….
Ik heb ook exact hetzelfde met Prime Video. In het bericht in de +Box staat dat je drie maand gratis gebruik kunt maken van Prime Video, maar in de factuur staat dan gewoon €4,99.
Ik heb het idee dat het ermee te maken heeft dat je al eens eerder gebruik gemaakt hebt van het aanbod, wat in het algemene bericht in de +Box vergeten wordt te vermelden,
Ik heb in elk geval weleens eerder gratis Prime Video gehad.
Heb jij al eens eerder gratis ESPN gehad,
Ik heb ook exact hetzelfde met Prime Video. In het bericht in de +Box staat dat je drie maand gratis gebruik kunt maken van Prime Video, maar in de factuur staat dan gewoon €4,99.
Ik heb het idee dat het ermee te maken heeft dat je al eens eerder gebruik gemaakt hebt van het aanbod, wat in het algemene bericht in de +Box vergeten wordt te vermelden,
Ik heb t ooit gehad maar dat werd niet genoemd in de voorwaarden want die heb ik gecheckt.
Heren, even geduld, ik heb een moderator gevraagd hoe dat zit, wanneer die antwoord is niet bekend, maar het zal wel spoedig zijn, dus hou dit topic in de gaten.
Ik kreeg een aanbod van drie maanden gratis opnemen en van Prime Video, maar kon het vervolgens niet doorvoeren zonder korting. Heb net ESPN compleet afgesloten(hoewel ik het al ergens anders heb) en dat werd met actie korting doorgevoerd, ook bevestigd gekregen per e-mail.( Dat heb ik ook nog nooit eerder aangeboden gekregen)
Ik heb t ooit gehad maar dat werd niet genoemd in de voorwaarden want die heb ik gecheckt.
Aha, ja, dan ligt het waarschijnlijk daaraan...dat moeten ze wel er dan wel bij vermelden inderdaad,
Hey
In het algemeen geld: als je een dergelijke korting al eerder hebt gehad, dan krijg je hem niet nog een keer.
Als je op de website de kortingsactie ziet staan, zoals in het screenshot dat gedeeld is, dan is dit een algemene aankondiging, niet een persoonlijke. Als je van daaruit dan doorklikt, en het systeem ziet dat je de korting eerder al gehad hebt, dan wordt de korting niet toegepast. Je ziet dit dan in de winkelwagen gelijk al zodat je nog kunt kiezen om het niet door te voeren.
Het wordt anders als je echt in je eigen, ingelogde, MijnKPN een aanbieding ziet staan die vervolgens niet krijgt. Dat zou namelijk echt persoonlijk moeten zijn, en dus rekening houden met acties die je al gehad hebt. Of dat ook zo is bij de berichten op de TV+ Box weet ik zo niet, ga ik even navragen.
Hey
In het algemeen geld: als je een dergelijke korting al eerder hebt gehad, dan krijg je hem niet nog een keer.
Als je op de website de kortingsactie ziet staan, zoals in het screenshot dat gedeeld is, dan is dit een algemene aankondiging, niet een persoonlijke. Als je van daaruit dan doorklikt, en het systeem ziet dat je de korting eerder al gehad hebt, dan wordt de korting niet toegepast. Je ziet dit dan in de winkelwagen gelijk al zodat je nog kunt kiezen om het niet door te voeren.
Het wordt anders als je echt in je eigen, ingelogde, MijnKPN een aanbieding ziet staan die vervolgens niet krijgt. Dat zou namelijk echt persoonlijk moeten zijn, en dus rekening houden met acties die je al gehad hebt. Of dat ook zo is bij de berichten op de TV+ Box weet ik zo niet, ga ik even navragen.
Dit echt misleidend van KPN. Wij zijn er weer ingetrapt.
Wederom een misser als je t mij vraagt. Nergens staat vermeld dat je niet in aanmerking komt als je t eerder hebt gehad in het verleden.
en zoals je in de printscreen kunt zien was ik gewoon ingelogd en zag dit dus dan is het helemaal misleidend.
en zoals je in de printscreen kunt zien was ik gewoon ingelogd en zag dit dus dan is het helemaal misleidend.
Ja, dat wel. Maar de pagina van de website waar je op dat moment bent, is algemeen. Deze kijkt nog niet naar jouw specifieke abonnement en abonnementsgeschiedenis. Pas op het moment dat je de blauwe bestelknop indrukt kom je in de bestelomgeving waarbij jouw abonnementsgegevens worden opgevraagd. En dan komt naar voren dat je al eerder een korting hebt gehad, en krijg je de huidige niet meer. En ik zie (aan de hand van jouw profielgegevens) dat jij eind vorig jaar gebruik hebt gemaakt van een drie maanden gratis actie op ESPN.
Als ik nu zelf op de website kijk, zie ik al deze acties ook, waaronder (bijvoorbeeld) Storytel drie maanden voor €1 p/m. Maar, die actie heb ik eerder al een keer gebruik van gemaakt. Dus als ik dan daarop zou doorklikken en naar de bestelomgeving ga, dan krijg ik die korting ook niet.
Dat gezegd hebbende, ik snap wat je zegt en geef deze feedback door.
Ik heb bij jou even gekeken, want je hebt je gegevens in je profiel staan, en ik zie dat je al vaker gebruik hebt gemaakt van het Opnemenpakket. Het is een beetje onoverzichtelijk, maar ik vermoed dat je de korting dan al een keer gehad hebt. Of dat het Opnemenpakket al/nog actief was. Want dan werkt het ook niet.
Maar wel in dit geval via Alle Entertainment, op de KPN TV box. Daar stond de drie maanden korting ook bij. Nu heb ik net in de bijlage gekeken van de e-mail die ik heb ontvangen m.b.t. de wijziging en in het prijsoverzicht staat toch de korting weergegeven voor drie maanden. Dus het lijkt toch goed te gaan dan.
Vanmiddag de boel opgezegd en nu naar aanleiding van je berichtje RobvdPoel heb ik weder gecheckt voor 3 maanden gratis en ja hoor nu wel.
Ik denk toch dat KPN foutje heeft gemaakt.
Vanmiddag de boel opgezegd en nu naar aanleiding van je berichtje RobvdPoel heb ik weder gecheckt voor 3 maanden gratis en ja hoor nu wel.
Ik denk toch dat KPN foutje heeft gemaakt.
Ja het blijft wat vaag allemaal, mooi dat het toch alsnog gelukt is:-) het duurt ff maar dan heb je ook wat:-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.