Skip to main content

Na dat ik viaplay bij mijn abonnement er bij heb gezet,  betaal ik nu ook voor espn.  Terwijl ik die al jaren gratis heb. Nu zegt kpn, ja je contract is gewijzigd. Ik heb aangegeven aan de telefoon dat ik mijn abonnement zo wil houden en viaplay er alleen bij wil. Geen enkel probleem,  nu moet ik elke maand 13 euro extra betalen. Om iemand aan de lijn te krijgen is al een heel probleem. 2x gebeld, 2x toegezegd dat het inderdaad niet klopt.  2x is de lijn verbroken na een half aan de lijn te zitten. 

Hallo @Giocar ,

Vanwege de uitbreiding met Viaplay, ben je overgezet naar KPN Hussel. 
 

Dan is ESPN inderdaad niet meer gratis. Wel heb je nog het pluspakket gratis, indien je ook een mobiel abonnement hebt. 
 

Deze overstap lijkt niet gunstig voor jou, helaas mag je van KPN niet meer terug naar je oude abonnement. 


Er is niet aangeven tijdens het telefoongesprek dat het door viaplay er bij te laten zetten dat ik nu voor espn moet gaan betalen.  Dat is bevestigd door de 2 dames die ik aan de lijn had.  Ik heb verder ook geen toestemming gegeven om het contract in mijn nadeel te laten wijzigen.  1 van de dames zou dit overleggen met haar teamleider, maar de verbinding werdt verbroken. 

Ik heb dus geen toestemming gegeven, en dit staat ook in het systeem van de kpn. Alleen viaplay toegevoegd abonnement blijft verder het zelfde. 


Tja ... er is nu niks meer aan te doen denk ik. KPN heeft het in hun systeem onmogelijk gemaakt om nu weer terug te gaan naar het oude abonnement. 

U zult waarschijnlijk een ouder abonnement gehad hebben waarbij viaplay niet beschikbaar was.


Ze gaan het vast heel goed oplossen 😉


Ze gaan het vast heel goed oplossen 😉

Ik denk dat er niets aan gebeurt. 


Dan gaan we ze verlaten 


Goedemiddag @Giocar, welkom op ons forum!
Wat een nare situatie! Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo niet op zit te wachten. Ik vrees alleen dat ik niet echt een oplossing voor je heb. We kunnen abonnementen niet meer terugzetten naar de oude variant.


@Thomas er is nog hoop,  gister nog contact gehad met 1 van kpn. En dat klonk hoopgevend.  Een vinkje kon nog geplaatst worden.  Ze kon zien, dat het niet mijn fout was.  Ik word terug gebeld zodra het weer goed staat zei de dame van gister.  


Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik duim voor je @Giocar op een positieve afhandeling. 


Ja hoooooooorrrrr, kpn heeft gebeld en bevestigd dat ze het gaan rechtzetten.  Dit is ondertussen telefonisch en via de mail bevestigd. @Noordzee 


Nou ja... het is nog niet gebeurt dus... 🙈


Helemaal mooi @Giocar 👍🏻