Skip to main content

Ik heb ook op 27 september KPN gebeld, ons contract liep af en gevraagd of ze weer een aanbieding voor ons hadden en ja hoor we kregen een ander abonnement aangeboden omdat ze geen hussel abonnement meer hadden ofzoiets hier kregen we dan  wel een tv+ kastje thuisgestuurd, 2 ook voor op de slaapkamer, we kregen ook weer 12 maanden gratis ESPN en dan zou het een bedrag worden van 62 euro pm.

Op 12 oktober is er een monteur langs geweest en heeft alles aangesloten, we hebben nog 2 single packs wifi erbij gekocht!!

Bij onze 1e factuur bleek dat  we ESPN toch moesten betalen 74,99, gebeld naar KPN en die zeiden dat we helemaal geen ander abonnement hadden afgesloten, terwijl ik alle mails van jullie heb gekregen. Apparaathulp, bestelbevestiging, informatie over uw wijziging, afspraakbevesting etc.

jullie hadden deze mails niet werd er gezegd, maar ze gingen het nakijken ik zou teruggebeld worden helaas niet dus.

Bij de volgende factuur weer niks veranderd, weer ESPN betaald en u raadt het misschien al dit gaat tot en met nu nog steeds zo!!

Ik heb al heel vaak KPN aan de lijn gehad en moest maar een klacht indienen, ook dat gedaan maar ook geen reactie op gekregen.

Weer gebeld en kreeg een welwillende persoon aan de lijn en moest ik de mails sturen naar bewijsstuk@kpn.com dan konden zij dit sneller oplossen. Op 14 december gedaan maar zoals verwacht daar ook geen reactie op gehad na nog 2 mailtjes gestuurd te hebben.

Gisteren maar weer eens gebeld en konden niks doen, had het doorgezet naar een afdeling en dan wordt u vandaag(gisteren) nog gebeld, helaas weer niet.

Wat is dit frustrerend zeg, van het kastje naar de muur gestuurd worden en van niemand een reactie krijg.

Ik heb nog nooit iets op een forum oid gezet maar ben hier zo klaar mee.

en nog even iets over TV+ kastje als je even op pauze zet om een bakkie te pakken en dan weer verder wil kijken verspringt hij weer naar live kijken wat irritant zeg, hoef je net zo goed niet op pauze te zetten en dat gaat over hooguit 5 minuten(plaspauze of bakkie), heeft iemand daar ook last van?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Bronkers 

Welkom op het Forum van KPN.

Vervelend dat de afgesproken korting voor ESPN niet is toegepast binnen het abonnement, terwijl dit wel duidelijk was afgesproken met jouw.
Heel goed, dat je alle bevestigingsmails nog in je bezit hebt, want hiermee sta je namelijk sterk en heb je bewijsmateriaal dat dit ook daadwerkelijk met je is afgesproken.
Bewaar deze e-mails dus goed!!

De kosten die je reeds hebt gemaakt voor ESPN zouden gewoon vergoed moeten worden door KPN, aangezien de fout aan hun zijde ligt, en niet bij jouw.
Daarnaast zou de korting alsnog opgevoerd moeten worden binnen jouw abonnement voor ESPN. 

Een KPN moderator kan hiervoor binnen jouw klantgegevens kijken, om te zien wat er reeds allemaal gebeurd is, maar ook om hierop actie te gaan ondernemen.
 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummers (mobiel & vast)
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.


Hoi @Bronkers, welkom op ons forum!
Als moderator kan ik hierin niet veel meer betekenen dan mijn telefonische collega's.
Zoals ik het begrijp hebben mijn collega's van de opzeggingsafdeling je een korting beloofd maar heb je daar niks meer van vernomen.
Dit is toch wel iets waarvoor je het beste een klacht kunt indienen. Dit kan via kpn.com/klachten of telefonisch via 0800-0402. Zij nemen daarover dan nog contact met jou op.


Hoi Thomas,

Dank je wel voor je bericht!!

We hebben gewoon een nieuw contract aangeboden gekregen (verlenging) met gratis ESPN dat hadden we afgelopen jaar ook gekregen en zou nu weer het geval zijn.

Nu blijkt dat ze helemaal geen contract hebben afgesloten terwijl er zelfs een monteur is geweest om alles om te zetten.

ik heb al meerdere klachten ingediend via kpn.com/klachten en via bewijsstuk@kpn.com Maar helaas krijg ik nergens een reactie op. Al vele malen gebeld en dan krijg je te horen we zetten het door naar de afdeling kan verder niks voor u doen, u wordt hierover gebeld, maar helaas. Dit is al vanaf 27 september 2023.

ik had gehoopt dat het via het forum wel zou lukken.

Ik heb hier nog heel weinig vertrouwen in dat het nog goed gaat komen.