Skip to main content

Deze week was er een KPN medewerker aan de deur. Hij deed ons een aanbod van 200,- extra korting bovenop eventuele andere acties/kortingen, omdat er zoveel overlast in de buurt is geweest bij de aanleg van glasvezel. Toen ik zei dat we al een abonnement hadden afgesloten en dat al bijna een maand geleden was, werd doodleuk gezegd dat de actie dan niet geldt en we dus geen extra korting kregen. Dus als je op tijd je zaken regelt en niet tot het allerlaatste moment afwacht, ben je de pineut! Hij zei dat hij er nog wel melding van zou maken, maar toen ik zojuist de klantenservice belde wist deze mevrouw nergens van en ze kon het ook niet achterhalen. We moesten zelf maar zien te achterhalen wie er bij ons aan de deur geweest was. Maar hoe we dat moesten doen, kon ze mij niet vertellen. Absurd! Ik wil graag van @Kpn weten hoe ik alsnog die extra korting krijg.

Hoi @Muirean . Welkom op het forum.

Ik weet helemaal NIETS van een korting ivm overlast.    Welke plaats/wijk woon jij? Want dat moet ik dan eerst eens uitzoeken


Hoi Erwin, ik woon in Blauwestad. Fijn dat je het wilt uitzoeken. 

 

Groeten, 

Marion

 


De contactpersoon die over die regio gaat is met vakantie. Ik stuur een mail. Maar het kan even duren voordat ik duidelijkheid heb


Mijn contactpersoon herkent dit totaal niet.  Soms kunnen de deur verkopers een extra aanbieding doen. Maar dat is lokaal en tijdelijk.  En dan staat het los van overlast. 

Ik vrees dat het dan hier bij blijft. 


Oké, dank voor het uitzoeken. Blijft wat vreemd voor mij als leek, want het is toch één bedrijf. Maar goed, ik ben geïnformeerd waarvoor dank.Â