Skip to main content

Allereerst de optie om in te loggen met KPN ofwel notabene FACEBOOK . Te gek voor woorden!!

Mijn 2e pagina is niet te zien want ik moet de factuur nog ontvangen. Maar krijg eerst een duister mailtje dat het maandelijkse bedrag niet afgeschreven kon worden en dat mijn databundel verlaagd zou gaan worden. Wel krijg ik te zien dat in de eerstvolgende factuur een bedrag van € 9,97 extra in rekening gebracht zal worden voor aankopen die ik niet gedaan heb. Graag inzicht daarin want hier ben ik het niet mee eens.

*Admin: afgesplitst van originele topic

Waarom boven mijn reactie de naam Haardhout?


Welkom op het forum @Haardhout! De naam staat daar omdat je die gekozen hebt voor je forumprofiel. Als je wilt kan ik deze voor je aanpassen. 

Wat betreft de kosten, deze worden dus op de KPN factuur afgeschreven? Meer informatie over betalen via je factuur kan je zien op onze informatiepagina over KPN Pay. Ook via Payinfo kan je grip krijgen op betalingen via mobiel. 

Via Payinfo kan je betalingen via mobiel laten blokkeren. 


Helaas tot nu toe geen antwoord gekregen op mijn vragen.


@Haardhout wordt er over de kosten geen informatie gegeven via Payinfo?


Nee helemaal niet, men zegt steeds dat het op de eerstvolgende factuur pas te zien zal zijn.

 


Dan heb ik nog 1 suggestie @Haardhout. Het kan zijn dat deze kosten gemaakt zijn via de Play store of Apple app store. Als je een Android apparaat hebt, klik dan in de Google Play store op het bolletje met je voorletter naast het zoekvak rechts bovenin. In het nieuwe scherm zie je de optie “Betalingen en abonnementen”. Daar kan je kiezen voor “Budget en geschiedenis” of “Abonnementen” om te zien of er wat is afgeschreven. 

Voor Apple kan je deze stappen voor het nakijken van betalingen volgen

Als ook dat niks oplevert heb ik helaas ook geen andere optie dan toch de factuur afwachten. 


Dankjewel Bram, ik denk dat het opgelost nu 🤙