Skip to main content

Goede avond ,

k had vorige maand  extra kosten  gekregen, ik had daarvoor gebeld, dt kwam door mijn online aankoop ik weet niks van online aankoop en dat kpn gelinkt is aan mijn AppStore , deze maand weer precies t zelfde probleem waardoor ik weer extra kosten kreeg , ik zie nergens mijn online aankoop … hoe annuleer ik dt? Ik wil eigelijk niet dat mijn appstore gelinkt is aan kpn. Hoe regel ik dit allemaal ? 
 

met vriendelijke groet,

S  

@Sterre02 Welkom op het forum. Ging het dan ook om hetzelfde bedrag? Dat klinkt dan als een betaling voor een lopende dienst of een aankoop in een app die geïnstalleerd staat op je telefoon. Ik zou je willen adviseren om te controleren of “betalen via de factuur bij KPN” aanstaat. Je kan in de instellingen ook achterhalen voor welke dienst de afschrijving dan precies heeft plaatsgevonden.


@Sterre02 Ik heb geen berichtje meer langs zien komen dus ik ga ervanuit dat je het antwoord hebt weten te vinden. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten en post dan gerust nog even een bericht!