Skip to main content

Ik moest ook 31.48 euro betalen voor een servicenummer bij KPN 1889 wat ik nooit gebeld  . Volgens factuur van 25 -06 -2022 , nummer 1000001224070948 . Alsof ik belde 29-06-2022 om 10.15 . Ik heb  dit nummer 1889 nooit gebeld . Gelieve deze situatie te verduidelijken . Ik wil contact opnemen met de politie in verband met frauduleuze activiteiten. Neem contact met mij op s.v.p.

*Admin: e-mailadres uit openbare post verwijderd

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ik moest ook 31.48 euro betalen voor een servicenummer bij KPN 1889 wat ik nooit gebeld  . Volgens factuur van 25 -06 -2022 , nummer 1000001224070948 . Alsof ik belde 29-06-2022 om 10.15 . Ik heb  dit nummer 1889 nooit gebeld . Gelieve deze situatie te verduidelijken . Ik wil contact opnemen met de politie in verband met frauduleuze activiteiten. Neem contact met mij op via  xxxxxxxx

@Tortilla Je moet hier noot privégegevens vermelden! Zet deze in je profiel, dan kunnen alleen de moderatoren het inzien, anderen niet. 


Hallo @Tortilla 

 

Niet echt handig om je email adres op internet openbaar neer te zetten, dat kan je nu zelf nog weghalen door je post te bewerken via de 3 groene puntjes.

Kloppen die datums wel, factuur van 25 juni 2022 waar een gesprek van 29 juni 2022 op staat?


@Tortilla 

Mogelijk heb je via google gezocht op een telefoonnummer. En dan een zoekresultaat gekregen met een groene knop. Dit is van die doorverbind-bedrijven een sneeky (maar niet illegale) manier dat je bijna ongemerkt belt via hen.
KPN kan deze kosten niet vergoeden. Aangezien zij weer door 1889 hiervoor gefactureerd worden/zijn. Het is geen KPN dienst.

De politie doet hier waarschijnlijk niets mee. Deze diensten, waarvan de nummers 4-cijferig beginnen met 18 of anders met 0906 zijn gewoon officiëel bij de KvK ingeschreven bedrijven.

'’Men'’ weet dat ze dit doen. Al jaren. En er gebeurt niets. Het mag dus. Zelf opletten is het devies.


Je moet hier noot privégegevens vermelden!

@Berrie_Kaas 

Haal dan ook de quote weg! Apart om dan zelf deze gegevens te herpubliceren natuurlijk… 😎


KPN servicenummer moeilijk te vinden? type 'servicenummer kpn' in Google en zie daar, in één keer raak:  

 

 


Je moet hier noot privégegevens vermelden!

@Berrie_Kaas

Haal dan ook de quote weg! Apart om dan zelf deze gegevens te herpubliceren natuurlijk… 😎

Je hebt gelijk @PeterG, een beetje dom van mij 😔. Ik ga ervan uit dat één van de moderatoren dit snel even corrigeert. 😔 


@Berrie_Kaas 

Je hebt nog 35 minuten om dit zelf te doen. Via de 3 puntjes rechtsonder je bericht en dan bewerk.


@Berrie_Kaas

Je hebt nog 35 minuten om dit zelf te doen. Via de 3 puntjes rechtsonder je bericht en dan bewerk.

@PeterG , gedaan.  Die van @Tortilla moet  een moderator oppakken.  


Die van Tortilla moet  een moderator oppakken.

Inmiddels ook gebeurt, @Berrie_Kaas . I.i.g. dank voor de oplettendheid. Voortaan zonder quote 😁😉.


Hoi @Tortilla, welkom op ons forum! Helaas heb ook ik hier geen oplossing voor. Als het op de factuur staat is het nummer op dat moment gebeld vanaf jouw aansluiting. 

Je kunt deze nummers wel laten blokkeren, meer informatie daarover kun je vinden op: Telefoonnummers blokkeren