Skip to main content

Door een ander probleem ben ik even goed mijnKPN door gaan spitten en nu kom ik extra kosten van €2,33 tegen voor een uitgaand gesprek. Er staat nergens wanneer dit gesprek heeft plaatsgevonden, of wie ik dan gebeld zou hebben. Ik heb dinsdag mijn laatste factuur ontvangen en hier stond het niet op, dus ik ga er vanuit dat dit telefoontje in de laatste week geweest zou zijn, wat ik raar vind want heb alleen mijn ouders gebeld op hun 06 nummer en jullie klantenservice op het 0800 nummer wat gewoon gratis hoort te zijn. Daarnaast zijn dit ook de enige nummers die ik uberhaupt de laatste maand heb gebeld volgens mijn telefoonlogs.

 

ik hoor graag welk telefoonnummer ik “gebeld” zou moeten hebben om extra kosten te krijgen.

Weet je zeker dat je de slotfactuur hebt gekregen.

Vul je adres,naam en klantnummer in op je forum profiel dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Ik gok dat @Antoinetjjx bedoelt dat ze de meeste recente factuur heeft ontvangen. Daarop staan geen extra kosten. Dus ik snap heel goed dat @Antoinetjjx dan vragen heeft over de extra kosten. Je kunt de specificaties vinden op de volgende factuur of je kunt even bellen met 0800 0402 voor navraag. 


Heb gebeld en ze kunnen niets bijzonders zien dus geen idee wat er fout gaat👍🏻


Heb gebeld en ze kunnen niets bijzonders zien dus geen idee wat er fout gaat👍🏻

Ik ben bang dat het gaat om een buitenlands nummer (buiten EU) of een 0900-nummer. Misschien heb je per abuis ergens op geklikt? 
 

Je kunt het nummer sowieso terugvinden op jouw volgende factuur (op de specificatie) 


Ik ben bang dat het gaat om een buitenlands nummer (buiten EU) of een 0900-nummer. Misschien heb je per abuis ergens op geklikt? 
 

Je kunt het nummer sowieso terugvinden op jouw volgende factuur (op de specificatie) 

dat zei diegene aan de telefoon ook al, maar zegt zelf ook niets terug te kunnen vinden in mijn belgeschiedenis, die heeft hij namelijk opgevraagd. Ook heb ik sinds mijn laatste factuur alleen 2 06 nummers gebeld die ik altijd al bel en de kpn 0800 nummer. Er staat niets anders in mijn de geschiedenis van mijn telefoon en heb ook niets anders gebeld🤷🏼‍♀️. Hij heeft er een aantekening van gemaakt dus het zal wel ik snap er iig niets van👍🏻.


Als mijn collega niet kan vinden in de belgeschiedenis, dan mag je erop vertrouwen dat er geen extra kosten worden berekend.


23,3 cent per minuut zijn de gesprekskosten voor nummers die buiten de bundel vallen. Of als de bundel op is. Ook valt met heel oude abonnementen bellen naar buitenlandse nummers niet binnen de bundel.

Is je bundel misschien op? 150 minuten is 2½ uur per factuur maand.


23,3 cent per minuut zijn de gesprekskosten voor nummers die buiten de bundel vallen. Of als de bundel op is. Ook valt met heel oude abonnementen bellen naar buitenlandse nummers niet binnen de bundel.

Is je bundel misschien op? 150 minuten is 2½ uur per factuur maand.

Nee mijn bundel is niet op, want ik heb onbeperkt bellen en internet 🙂 daarnaast heb ik 2 nummers gebeld van mensen die ik altijd al bel en nooit problemen mee heb gehad en het kpn 0800 gratis nummer. Medewerker die ik heb gesproken zag ook niets dus nog geen idee waar deze kosten vandaan komen🤷🏼‍♀️


Als mijn collega niet kan vinden in de belgeschiedenis, dan mag je erop vertrouwen dat er geen extra kosten worden berekend.

Daar ga ik dan vanuit bedankt!


Tja, dan is het afwachten totdat de factuur met specificatie er is.

 


Reageer