Skip to main content

Heb sinds enige jaren een vast gsm abonnement dat mij nog in aug. 20  € 14,69 kostte. Van €19,69,- dus met 2x 2,50 korting. Inmiddels echter gestegen tot €15,15 per maand. Ik heb praktisch geen belkosten en ook verbruik ook praktisch geen Mb's.  Nu kreeg ik op 17 januari dit jaar een leuke mail van kpn dat ik een voordeel van €2,50 er bij zou krijgen.

Helaas bleef mijn rekening toch hetzelfde. Begin febr. gebeld en toen is mij beloofd dat dit met de febr. afrekening verwerkt zou worden. Helaas echter niet. Bij tel. kontakt werd mij uitgelegd dat ik reeds al mijn kortingen genoot. Die extra korting was dus een dooie mus van KPN. Jammer, met alle jaarlijkse prijsverhogingen zou dit een leuke geste geweest zijn voor trouwe klanten.  Geen voordeel erbij!                                                          Zo maakt Kpn zijn klanten niet blij. 

Hallo @mschoemans ,

Als je dit abonnement al enkele jaren hebt, dan zou je kunnen overwegen om het nu te verlengen.

Als je weinig belt en weinig GB's verbruikt dan zou je kunnen kiezen voor het huidige Husselabonnement: 

 

3 GB

150 belminuten/SMS

2 jaar contract 

 

Dat abonnement kost bruto 16,50 per maand, maar als je ook KPN-Thuis hebt (minimaal internet), dan krijg je 2,50 Husselkorting en kom je uit op 14 euro per maand. 

0 GB (geen internet) kost 14 euro per maanden 11,50 na aftrek husselkorting.   

   

Verlengen doe je via Mijn KPN of via 0800-0402.

 

 


Fijn antwoord. Blijft echter dat kpn mij € 2,50 extra korting beloofde in haar mail op mijn hussel abonnement dat ik nu zowat 2 jaar heb voor inmiddels €15.15    Maakt belofte dan geen schuld? 

 


Fijn antwoord. Blijft echter dat kpn mij € 2,50 extra korting beloofde in haar mail op mijn hussel abonnement dat ik nu zowat 2 jaar heb voor inmiddels €15.15    Maakt belofte dan geen schuld? 

Bij die € 2,50 ging KPN denk ik ook er vanuit dat u het abonnement zou verlengen. Dan krijgt u die korting. Ik weet niet precies wat er in die mail stond. Kunt u een schermafdruk plaatsen? 


Geachte,

De mail zelf heb ik helaas niet meer; wel een knipsel hieruit wat ik bijgevoegd heb.

Hierop heb ik wat aantekeningen gemaakt o.a. over mijn belgeschiedenis met KPN.

De mail heb ik op 17-1-22 ontvangen, misschien kunt u dat bij u zelf nog nakijken?

Op 7-2 heb ik gebeld omdat die (extra) korting niet op mijn afrekening vermeld was. Toen werd mij beloofd dat het in februari wél verwerkt zou worden.  Op mijn februari afschrift staat 2 x korting van 2,50 waarvan eentje voor G5 wat eerst 2,50 moet kosten. Ik heb echter geen G5.                            Voorts heb ik toch een doorlopend abonnement op mijn GSM wat automatisch, als het niet opgezegd wordt, verlengd wordt?

Tenslotte nog: mijn abonnement kan ik bij de facturen nagaan, was vanaf 16 sept.2020 nog € 14,**        Dit blijft het dan tot 18 febr. en wordt dan € 15,15  Heb praktisch geen verbruik maar wil toch enkele MB hebben voor als ik “buiten” eens iets via internet wil doen, dus uw aanbeveling om 0 MB wil ik niet.

Maar wat is er nu waar van die belofte van 17 januari j.l. ?

Knipsel:

 


In de samenvatting staat duidelijk dat de 2,50 korting geldt bij een combinatie van Thuis en Mobiel. 

Dat is de KPN Husselkorting. Die korting krijg je dus al, dus die krijg niet nog een keertje extra.

 

Jaarlijks worden abonnementskosten verhoogd op basis van de prijsindexatie, maar als je nu verlengt op basis van : 

3 GB

150 belminuten/SMS

2 jaar contract 

dan ga je weer 14 euro per maand betalen. 

 


Bedankt voor uw informatie. Helaas kan ik volgens mijn contractgegevens pas verlengen per 19-9-2023. Kijk ik echter onder producten bij mijn mobiel en Abonnement wijzigen dan staat daar bij 3GB; €16,50.  Dus uw € 14,-  zie ik hier niet in terug. Maar het gaat blijkbaar so wie so niet of wel? 


De vermelde prijs van 16,50 is zonder de KPN Husselkorting. Als je ook KPN Thuis (Internet) hebt, dan kom je in aanmerking voor een korting van 2,50 per maand. 

Volgens mij heb je die korting al. Die korting vind je alleen niet terug in jouw contract. In het contract wordt altijd de brutoprijs vermeld zonder kortingen. De reden hiervoor is dat je een korting alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet.


Bedankt voor uw reactie. 

Misschien is het geneuzel voor 1,15 maar volgens mij komt kpn zelf ook niet meer uit hun regeltjes. Ik voldoe aan alle voorwaarden en moet nu toch 15,55 betalen. Alleen voor trouwe klanten? Kunt u het voor mij regelen, ik krijg dit zelf niet voor elkaar, dat het dan € 14,- wordt? Bij voorbaat al mijn dank.

Mvg, May Schoemans


Hallo @mschoemans, als ik jouw abonnement bekijk zie ik dat je huidige abonnement het 3GB abonnement is. Zonder kortingen kost dit abonnement €20,00. De liftetime korting op dit abonnement is €2,50. Daarnaast is er dan nog de Husselkorting die je extra krijgt. Voor jouw abonnement is deze korting €2,50. 

Dan kom je onder de streep uit op een maandbedrag van €15,00 voor jouw abonnement. 

 


 


Zo was het, zo is het en ondanks dat rare mailtje van 17 januari, zo blijft het. 

Bedankt voor uw vele reacties.

Gesloten.