Skip to main content

Ik probeerde gisteren (weer) espn op te zeggen en wilde saarna viaplay opzeggen maar er staat een melding in m'n beeld.. sat hij al bezig is en dat dit tien minuten duurt... dit staat er dus al dagen..

Ik wil dus graag de bovenstaande pakketten opzeggen 

Hoi @Ramon Daniels en bedankt voor je berichtje :)

Wat is op dit moment de stand van zaken, is het inmiddels gelukt om de desbetreffende pakketten op te zeggen? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, laat me dit dan vooral weten zodat ik dit alsnog voor je kan regelen!


Hoi @JanZ_ 

Dat zou mooi zijn maar aangezien er al meerdere mensen mee bezig zijn geweest en al meerdere telefoontjes over gepleegd zijn en zoals je wellicht in het "log bestand" zou kunnen zien word ik de eerste week van Januari teruggebeld en tot die tijd worden er geen kosten voor deze twee abonnementen in rekening gebracht…

Aangezien  er nog "een order" openstaat kunnen ze blijkbaar deze twee abonnementen niet sluiten...

 


Hoi @JanZ_ 

Dat zou mooi zijn maar aangezien er al meerdere mensen mee bezig zijn geweest en al meerdere telefoontjes over gepleegd zijn en zoals je wellicht in het "log bestand" zou kunnen zien word ik de eerste week van Januari teruggebeld en tot die tijd worden er geen kosten voor deze twee abonnementen in rekening gebracht…

Aangezien  er nog "een order" openstaat kunnen ze blijkbaar deze twee abonnementen niet sluiten...

 

Dankjewel voor de toelichting, het lijkt erop dat deze kwestie in goede handen is @Ramon Daniels!