Skip to main content

Hallo,

Ik ben geen klant meer bij kpn. Als gevolg daarvan kan ik mijn mobiel facturen van 2021 niet meer downloaden via mijn kpn of de app. Kun u ze me per mail toesturen?

Vriendelijke groet,
Jurrian

Ā 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Jurrian81! Ja hoor, dat kunnen wij vast wel.

Daar hebben wij dan wel jouw klantgegevens voor nodig: wil jij deze doorgeven via jouw Forum profiel? Graag de volgende gegevens:

  • Volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer + 06 nummer
  • Postcode en huisnummer
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan zoeken.

Het is trouwens ook mogelijk om kopie facturen op te vragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat.Ā Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ā€˜Administratieā€™ en vervolgens op ā€œIk heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ā€˜Naar chatā€™ te klikken.

Hoi @Shyrin_ ,
IK heb de gegevens toegevoegd. Dankjewel alvast!

VriendelijkeĀ  groet,

Jurrian


Super! Ik heb de kopie facturen verzonden: heb je ze ontvangen?