Skip to main content

Hallo,

Zowel op de app alsmede de site, geeft het systeem aan dat er geen facturen inzichtelijk zijn of te downloaden. Dit ondanks een abonnement van al 2 jaar.
Hoe en waar kan ik mijn facturen inzien en downloaden.
 

Kan je wel recente facturen downloaden @Facturen 2022 downloaden ? Facturen zijn maar voor een periode van 20 maanden terug te zien in de MijnKPN app, dus heel 2022 wordt lastig.

Heb je het abonnement wel gekoppeld aan MijnKPN, anders moet dat eerst gebeuren.

 


Hoe kan ik mijn facturen downloaden. Als ik dat op zoek krijg ik als antwoord ga naar mijn kpn zoek bij facturen en ga naar downloaden. Maar dat lukt van geen meter. Zelfs als ik erover bel begrijpen zij het ook niet. Wat is er aan de hand (hebben ze de boel daar wel op orde).  


Hoe kan ik mijn facturen downloaden. Als ik dat op zoek krijg ik als antwoord ga naar mijn kpn zoek bij facturen en ga naar downloaden. Maar dat lukt van geen meter. Zelfs als ik erover bel begrijpen zij het ook niet. Wat is er aan de hand (hebben ze de boel daar wel op orde).  

Via de app MijnKPN kun je de facturen tot 20 maanden terug downloaden, wil je nog oudere facturen inzien, zie dan onderstaaande link voor aanvullende hulp @Mark Mark 

 


Hoe kan ik mijn facturen downloaden. Als ik dat op zoek krijg ik als antwoord ga naar mijn kpn zoek bij facturen en ga naar downloaden. Maar dat lukt van geen meter. Zelfs als ik erover bel begrijpen zij het ook niet. Wat is er aan de hand (hebben ze de boel daar wel op orde).  

Maak anders even je eigen topic aan.