Skip to main content

ik wel graag dat jullie mijn facturen 2022. Van januari tot april 2022. Zowel mobiel als thuis opsturen, ik belde al maar dat hielp maar gedeeltelijk.

met voorbaat dank     

 

…..Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Vul daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers in en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN….. ik kreeg net een WAARSCHUWING HIER OM DIT NIET TE DOEN ????? ik vermoed dat jullie me als jarenlange klant wel kennen 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Max8888 , het forumprofiel is de plaats waar alleen KPN kan meelezen. De door jou genoemde waarschuwing betreft het plaatsen van privégegevens in een topicreactie, want dat kan door iedereen worden gelezen. Vul dus je forumprofiel in, dan kan een moderator je helpen. Doe je dat niet, dan blijf je Max8888 en weet KPN niet wie je bent.


@Max8888 Wat @RBxx hierboven aangeeft klopt helemaal. Als jij geen gegevens in je forumprofiel zet kan ik je gegevens niet opzoeken. De IBAN en geboortedatum gegevens heb ik daarnaast nodig ter verificatie, anders kan ik je hier niet mee helpen.


ben benieuwd alles keurig ingevoerd. En voorbaat dank.  


@Max8888 Dankjewel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en stuur je de facturen van januari t/m april 2022 toe, van zowel je thuis als mobiele abonnement. Ik raad je wel aan om de huidige facturen tijdig op te slaan. Die kan je vinden in MijnKPN. Mogelijk verandert onze werkwijze en optie om oude facturen op te zoeken binnenkort, waardoor we dit in de toekomst niet meer voor je op kunnen zoeken via het forum. 


bedankt Alexandra mooie Kerstdagen gewenst 

 

 


@Max8888 Graag gedaan en dankjewel! Fijne feestdagen toegewenst! 🎄