Skip to main content

graag zie ik mijn facturen van 2019+ 2020

Hallo @RK1221 , gaat dit over je mobiel of internet thuis abonnement?

Een KPN medewerker (moderator) kan deze facturen voor je opzoeken.
Met de MijnKPN app kan je een deel van 2020 alvast zelf ophalen, je komt daarmee tot 20 maanden terug.

Zet jouw persoonijke gegevens (Privé) in het Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN.
Plaats ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnr. in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.
Dan kan de KPN moderator meteen aan de slag. Reactietijd is meestal 1-2 dagen.


Welkom op het forum @RK1221! Zoals Ruud al zegt kan je de laatste 20 facturen inderdaad binden in de MijnKPN app, heb je deze daar kunnen vinden? Voor de andere facturen kan ik met je meekijken, daarvoor heb ik de aanvullende gegevens die Ruud noemt wel nodig. Kan je dat beantwoorden en op je profiel invullen? 


goedendag,

 

zojuist het profiel ingevuld. nee ik moet inderdaad verder kijken dan 20 maanden.. hoe krijg ik dit te zien? via de mail?


Hallo @RK1221 , als je alle gevraagde informatie in jouw profiel hebt gezet, dan zal @Jasper dit bij zijn volgende dienst oppakken. Dan krijg je de facturen via de mail toegestuurd.


Gaat het om een mobiel abonnement @RK1221? Op het adres zie ik namelijk geen thuis aansluiting staan, en die lijkt er ook niet te zijn geweest. Als het om een mobiel abonnement gaat heb ik het 06-nummer en de naam en geboortedatum ook nog nodig voordat ik meer kan zien. Kan je die in dat geval ook nog toevoegen aan je profiel


staan in de opmerkingen.


Merci @RK1221! De tweede helft van de facturen van 2020 kan je zoals Ruud al noemde vinden in de MijnKPN app, ik ga er vanuit dat je die hebt gevonden. De facturen van 2019 en de eerste helft van 2020 heb ik nu naar je gemaild.