Skip to main content

Dag KPN Forum,

 

Ik zou graag willen instellen dat ik mijn KPN internet facturen automatisch toegestuurd krijg, als bijlage per email.

Helaas kan ik dat niet instellen.

 

Waarom niet?

 

Mas

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dat moet via de telefonische helpdesk. 

0800-0402


Dat vind ik ook. Helaas vertelde Ellen mij desgevraagd dat dat niet meer mogelijk is.


Dat vind ik ook. Helaas vertelde Ellen mij dat dat niet meer mogelijk is.

Nog een keer bellen, dat je een ander aan de lijn krijgt. Ik ontvang de facturen gewoon als bijlage. Dus het kan wel.


"Kan niet meer, bij hussel-pakketten. Bij andere pakketten ook niet, trouwens. Bij oude producten kon het wel, maar bij nieuwe pakketten zijn facturen alleen nog in Mijn kpn online of in de Mijn kpn-app in te zien."

Gedoe!


Wat een gezeik…

Ik hoop dat hier snel een KPN medewerker reageert. 


Ja, jammer.
Binnenhalen via de website is omslachtig. Bij 'opslaan als' wordt het bestandformat niet gespecificeerd, bestandsnaam ook niet. Lastig als je dit vaak moet herhalen.
Bij de app kan het wel, maar dan staat de factuur op mijn smartphone. Ik heb hem juist op mijn laptop nodig, om te verwerken in mijn boekhouding.
Niet erg klantaardig, dus.
Dank voor je suggesties, niettemin!
Hopelijk reageert een KPN-medewerker nog.


Ja, jammer.
Binnenhalen via de website is omslachtig. Bij 'opslaan als' wordt het bestandformat niet gespecificeerd, bestandsnaam ook niet. Lastig als je dit vaak moet herhalen.

Dat probleem heb ik hier:

https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/probleem-met-bekijken-en-downloaden-facturen-via-mijnkpn-562248?postid=1496445#post1496445

Ook al aangehaald.


@Maszek . Bij mijn weten kun je dat nog steeds aanvragen. Dit gaat om jouw vaste diensten neem ik aan?

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


@Maszek . Bij mijn weten kun je dat nog steeds aanvragen. Dit gaat om jouw vaste diensten neem ik aan?

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hoi Erwin_,
Dank voor je reactie.
Welke gegevens moet ik aanvullen in mijn profiel? Ik heb in elk geval de diensten die ik afneem aangevinkt.


@Maszek  Ik heb even je postcode en huisnummer nodig. En liefst klantnummer van je vaste diensten. Als je die in je profiel hebt gezet, geef je mij dan hier een seintje?