Skip to main content

Sommige mails komen wel op het juiste mailadres binnen, maar de facturen en sommige andere mails niet. Kan dit worden aangepast naar het juiste adres, want dit lukt niet door handmatig email te wijzigen in de app. Alvast bedankt.

Hi @D.z, het is druk op het forum op dit moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.

Als je hier nog hulp bij kunt gebruiken, laat het dan gerust weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer en zowel het juiste als onjuiste e-mailadres. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel. 


  • Hi @D.z, het is druk op het forum op dit moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.

    Als je hier nog hulp bij kunt gebruiken, laat het dan gerust weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer en zowel het juiste als onjuiste e-mailadres. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel. 

    Bedankt voor je antwoord. Ik heb het profiel zo veel mogelijk ingevuld. Ik hoop dat het zo voldoende is. Alvast bedankt


Dankjewel, ik zie echter dat dit nu goed staat in het systeem. Om het toch te kunnen controleren, zou je ook het e-mailadres willen noteren in je profier dat fout was? 


Dankjewel, ik zie echter dat dit nu goed staat in het systeem. Om het toch te kunnen controleren, zou je ook het e-mailadres willen noteren in je profier dat fout was? 

Bedankt voor het antwoord, maar helaas staat het nog verkeerd in de app. Er staan twee verschillende mails in de app en komen dus op verschillende adressen binnen. Het oude en juiste mail adres staan in forum profiel


@D.z Ik heb toch nog iets gevonden in het systeem waar niet het juiste mailadres stond. Ik heb het zojuist voor je aangepast. Zie je het nu wel goed staan in de app?


@D.z Ik heb toch nog iets gevonden in het systeem waar niet het juiste mailadres stond. Ik heb het zojuist voor je aangepast. Zie je het nu wel goed staan in de app?

Het staat nu inderdaad wel allemaal goed in de app. Bedankt voor je hulp. 😀👍


@D.z Mooizo, graag gedaan! :)