Skip to main content

Is het mogelijk dat ik uw facturen vanaf febr. 2021 t/m december 2023 in document kan ontvangen tbv declareren bij mijn Holding? Dit zou mij erg helpen en bovendien kan ik oudere facturen dan 1 jaar gleden ook niet meer terugvinden op MijnKPN en dit zijn dan ook allemaal losse PDF.

 

Ik hoop dat u mijn kunt voorzien van een document (of een document voor 2021/2022/2023) want dat mag natuurlijk ook.

 

Groet

 Vul  je forum profiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het lukt om alles boven tafel te krijgen


Zie onderstaande link @GCvanD 

Ze zijn niet op te vragen als 1 document en de details zijn ook niet meer zichtbaar bij facturen ouder dan zes maanden.

Zo te lezen ben je een zakelijke klant en kun je de vraag misschien beter via de zakelijke helpdesk, 0800 0403, stellen.

 


Hallo @GCvanD, het aanvragen van oude facturen gaat tegenwoordig op een andere wijze: Op zoek naar oude facturen? Vul dan dit formulier in.

Ben je een zakelijke klant? Bel dan met onze zakelijke afdeling op het gratis telefoonnummer 0800-0403. 


Reageer