Skip to main content

Ik zou graag mijn facturen van januari tot juli 2022 willen.
Zowel op de app (mobiel) als op de laptop zijn deze niet meer terug te halen.
En ik heb deze nodig voor mijn belasting aangifte.

Alvast bedankt. 

in de app kan ik het alleen maar terug vinden tot april 2022 en heb het daarvoor toch ook echt nodig! 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


@mandy008  Vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, betreft het een zakelijk abo dan kun je bellen met de zakelijke klantenservice nr  0800-0403 


In de app kan je tot 20 maanden terug.

In de site tot 12 maanden.

KPN geeft je 6 maanden de tijd om facturen volledig te downloaden! Daarna vervalt de specificatie (definitief).

Het hoofdblad blijft nog even staan, zie hierboven.

  Echter… een moderator kan je de gewenste facturen doen toekomen. Vul dan je gegevens in je forumprofiel in! Dan doet de moderator dat direct als ie hier over een dag of 3 komt (wachtrij).

Of

📞 0800-0402


Super ga ik dat meteen doen, want in de app zie ik het tot april 2022.
Dus moet die van ervoor ook hebben.. 

 


Is april 2022 misschien het begin van jouw huidige abonnement? Dat zou kunnen verklaren waarom de facturen niet verder terug gaan.


haha nee ik ben al veel langer klant, dit komt waarschijnlijk door de privacy. Maar heb ze toch nodig. Heb nu mn profiel aangepast en hopelijk kunnen ze dit snel naar mij mailen. 


Nee, de privacy regels zorgen er alleen voor, dat de belgeschiedenis na 6 maanden verdwijnt.
De facturen worden 20 maanden bewaard in de MijnKPN app.

Je bent al langer klant, maar heb je misschien je mobiele abonnement verlengd in april 2022?


Oke raar, zou kunnen maar zie de facturen van mijn tv en internet ook niet.
Dus hopelijk kunnen ze dit snel toesturen.. 


Hi @mandy008! Ik heb de facturen gestuurd. 

Wil je nog bevestigen dat deze goed zijn ontvangen?