Skip to main content

Op 19 mei naar de winkel geweest omdat het huidige abonnement van mijn vrouw niet meer pasten bij de huidige situatie. Aangezien ze al jaren klant is zonder ooit iets te verlengen konden ze mooie kortingen aanbieden. Het gaat om een abonnement voor onbeperkt bellen en onbeperkt data normaal €37,50. Korting zolang het abonnement loopt €5,- combi voordeel €7,50 verlengkorting €7,50 totaal €17,50 per maand. Daarmee zijn we akkoord gegaan. Vervolgens een maand later 15 juni had mijn vrouw een nieuwe mobiel nodig aangezien de oude mobiel kapot is gegaan. Dit kon aangeschaft worden zonder gevolg van het abonnement. Het bedrag zou dan wel in 1 keer worden afgeschreven, wat geen probleem is verder. Vervolgens wordt er een factuur gestuurd van €37,50. Dit klopt niet waarop wij bellen. De medewerker ziet dat dit verkeerd is aangepast bij de aanschaf van de mobiel maar kon dit niet veranderen daarvoor moesten we naar de winkel. Wij naar de winkel verhaal uitgelegd. Maar zij zijn niet bevoegd om dat terug te draaien waarop we maar weer moeten bellen. Wij weer bellen en na 15 min in de wacht gezeten te hebben weer het verhaal uitgelegd. Worden we in eerste instantie weer naar de winkel gestuurd. Ik uitgelegd dat ze daar niks doen en dat ik nu een oplossing wil. Er word gezegt 1 momentje. En vervolgens word de verbinding verbroken omdat het 5 uur is. Dit vind ik echt niet kunnen. Je ben in gesprek en dan de verbinding verbreken en ook niet meer terug bellen. Schandalig dat contracten zomaar worden aangepast en als je het weer terug wil hebben dat je van het kastje naar de muur word gestuurd. Waarom gaat het zo ontzettend moeilijk bij KPN? 

Beste @Remco_v, welkom! Als ik jouw verhaal goed begrijp, mis jij de combikorting en nog 2 andere kortingen. De combikorting kan je gemakkelijk zelf aanvragen. De andere twee niet, maar die moeten wel op de bevestiging hebben gestaan. Is dat het geval? Zo niet, had je deze binnen 14 dagen kunnen annuleren en dan zou er een nieuwe bestelling gedaan kunnen worden. Als die er wel op staan, dan moeten we daar zeker even naar kijken. Je kunt daarvoor het beste even bellen met 0800-0402 óf vul je forumprofiel aan met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer. 


Beste Marcia,

 

Inmiddels is het probleem verholpen tenminste nog even de volgende factuur afwachten. 

 

Het is meer de manier waarop KPN tot een oplossing komt waar ik niet tevreden over ben. In eerste instantie wordt er een fout gemaakt door de mensen van de KPN winkel. (Kan gebeuren zijn ook mensen). Op het moment dat wij hier achter komen bellen wij met de klantenservice. Daar wordt gezegd dit kunnen wij niet oplossen je moet in de winkel wezen die hebben het fout gedaan. Vervolgens kom je in de winkel. Die zeggen wij zijn niet bevoegd om dit op te lossen dan moet je de klantenservice bellen. Dan bel je met de klantenservice wert er in eerste instantie gezegd dat ik naar de winkel moet. Daar nam ik geen genoegen mee. De medewerker was ondertussen druk met van alles ik neem aan om het te regelen en zo maar uit het niets word de verbinding verbroken. Vervolgens een klacht gestuurd naar KPN. Ondertussen weer gebeld met de klantenservice en die medewerker kon het uiteindelijk aanpassen en ook dat we het teveel betaalde terug zouden krijgen. Uiteindelijk wordt ik terug gebeld door KPN betreft mijn klacht. Deze mevrouw luisterde totaal niet en maakte er een geheel ander verhaal van. Daar kwam ik ook niet verder mee. Vervolgens wordt ik nogmaals terug gebeld door KPN over de klacht. Deze meneer luisterde wel keek nog alles even na zag dat de terugbetaling niet goed is verwerkt en heeft dat nog goed gezet. Dus ik hoop dat alles nu geregeld is. 

 

Maar de manier waarop KPN handeld is zwaar teleurstellend. Het van het kastje naar de muur sturen, het ophangen tijdens een gesprek, niet willen luisteren, fouten maken en nog meer fouten maken. Jammer dat er zo weinig personeel is die weten wat ze moeten doen.


Heel vervelend dat het zoveel tijd en moeite kost, terwijl het blijkbaar met één telefoontje uiteindelijk opgelost werd! Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn.. Mijn excuses hiervoor!