Skip to main content

Beste,  het heeft half jaar geduurd om aangesloten te worden bij jullie want kabel lag verkeerd.Toen was de aanbieding viaplay een jaar gratis maar nu betaal ik hem ook en erotiek opgezegd en betaal hem deze maand ook weer.U kunt mijn dossier nakijken het is een boekwerk.heb jullie daar over gebeld maar nooit terug gebeld.Hoop dat het via deze we nu eens een keer goed geregeld kan worden.     Vriendelijke groet Aimee Dekker 

Welkom op het forum @Aimee Dekker! Fijn om te lezen dat het aansluiten eindelijk is gelukt. Als je je forumprofiel zo volledig mogelijk in zou willen vullen dan kan ik de situatie met jou bekijken en nagaan of er mogelijkheden zijn.

Zou je mij hier een seintje willen geven als je profiel is aangevuld?


Beste Frank heb profiel aangepast heb erotiek opgezegd betaalde eerst 61 euro en deze maand 74 euro ???? Nog zoiets toen we abonnement bij jullie namen wilde we standaard internet want wonen maar met zijn tweeën en wilde bij jullie omdat viaplay gratis was half jaar later 10 euro korting op sneller internet en korting op interactieve tv????? Zou je dankbaar zijn om het eens uit te zoeken want kom geen stap verder.  Groetjes Aimee


Dankjewel voor het aanvullen! Ik zie dat je huidige abonnement overeenkomt met hetgeen wat je vorig jaar april bij ons hebt afgesloten: 12 maanden lang €15 korting op internet en €10 korting op Interactieve TV. Er is geen sprake van een Viaplay korting op het aanvraagformulier of de bestelbevestiging.

Het Erotiek pakket is overigens geen gratis dienst. Wanneer je deze toevoegt aan het abonnement dan zal je maandbedrag (en de factuur) hoger uitvallen.

Bevalt het abonnement zelf verder wel naar behoren op dit moment? 🙂

 

 


Hier hebben we het alweer eerst goed lezen Frank erotiek opgezegd die hadden we eerst toen betaalde ik 61 en deze maand 74 waarom?


Hier hebben we het alweer eerst goed lezen Frank


Frenk*

 

erotiek opgezegd die hadden we eerst toen betaalde ik 61 en deze maand 74 waarom?


Na de actieperiode betaal je voor de genoemde dienst, wat hier ook het geval is. Maar bij het opzeggen krijg je de teveel betaalde kosten terug op de eerstvolgende factuur. Ik raad je aan die dan ook nog even af te wachten.