Beste kpn ik voel me opgelicht slecht behandeld, onkunde van medewerkers en verschuil gedrag door medewerkers.
De afspraken van mijn afgesloten contract worden niet nageleefd en facturen kloppen dus niet.
SCHANDEÂ
Beste kpn ik voel me opgelicht slecht behandeld, onkunde van medewerkers en verschuil gedrag door medewerkers.
De afspraken van mijn afgesloten contract worden niet nageleefd en facturen kloppen dus niet.
SCHANDEÂ
Nog een reactie mijnerzijds ik heb bij het indienen van mijn klacht ook de contract samenvatting in pdf meegezonden.
Â
En wat kunnen we hier verder mee doen of is het alleen een mededeling?
als iemand mijn probleem kan oplossen graag ben inmiddels moedeloos
Maar vertel even wat er aan de hand is. Wat gaat er mis?
heb in nov voor 2024 een nieuw kontrakt afgesloten met een gratis hbo maar dat wordt gewoon berekend. heb hier al 20 keer over gebeld en krijg steeds het antwoord dat ik gelijk heb maar een simpele eerste lijns mederker is niet in staat mijn probleem op te lossen of door te zetten. daarnaast wil men zijn of haar achternaam niet geven dan wel een e-mail adres geven.
omdat ze geen mail adres hebben… hoe dan»?? WAT EEN STOMPZINNIGE GASTEN!! en dat in deze tijd dat geloof je toch niet! als ik strax ga storeneren dan kunnen ze zeker wel snel handelen door bijvoorbeeld af te sluiten.
tevens heb ik na lang zoeken op internet en klacht kunnen indienen waarvan ik een ontvangstbevestiging heb ontvangen echter dit kunnen die losers niet vinden.
mail komt no reply netwerk kpn…??
zegt zo’n call center muts dat zijn wij niet..??
hoe dan KPN is toch KPN ???Â
als ik zo met klanten zou omgaan was ik al 10 keer failliet geweest.
Â
dit is een beetje david tegen goliat… ZEER kwalijk en onbeschoft allemaal
Welk groot bedrijf werkt er wel met mail? Het is toch bij iedereen no-reply? Grote bedrijven met veel particuliere klanten worden bedolven over de mail als ze dat vrij open stellen voor iedereen. Daar is geen beginnen aan.
wat dan wel ?
Â
heb dit gewoon in de contract bevestiging zwart op wit staan!! en dat is ook door jullie bevestigd..
Â
of kunnen jullie niet lezen ?
Â
heb dit gewoon in de contract bevestiging zwart op wit staan!! en dat is ook door jullie bevestigd..
Â
of kunnen jullie niet lezen ?
Wie bedoelt u met jullie? Alle forum gebruikers alhier zijn, net als u, klant van KPN. Hier op dit forum helpen klanten elkaar en wisselen ervaring en kennis uit. Forumgebruikers kunnen zaken zoals u die schets NIET oplossen. Hiervoor moet u echt bij uw provider zijn, KPN dus: 0800-0402Â
Hallo
Â
Als ik dit lees
tevens heb ik na lang zoeken op internet en klacht kunnen indienen waarvan ik een ontvangstbevestiging heb ontvangen echter dit kunnen die losers niet vinden.
mail komt no reply netwerk kpn…??
zegt zo’n call center muts dat zijn wij niet..??
hoe dan KPN is toch KPN ???Â
heb je de klacht ingediend bij de netwerkafdeling van KPN. Dat is inderdaad KPN, maar niet de afdeling die zich bezighoudt met abonnementen. Dus in die zin klopt het wat de medewerker van de telefonische klantenservice heeft gezegd. Ik vind het dan ook jammer dat je mijn collega als ‘muts’ wegzet. Het mag dan soms niet helemaal soepel lopen, maar we doen allemaal ons best om je zo goed mogelijk te helpen.
Ik neem aan dat zij dan ook de meest recente collega is die je hebt gesproken? Wat is er verder op dat moment met je besproken en afgesproken?
Je hebt niet meer gereageerd, dus dan ga ik ervan uit dat er inmiddels verder contact met je is geweest, en dat situatie is afgehandeld.Â
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.