Skip to main content

Ik wil graag mijn facturen over 2020 ontvangen.

Ik vind het hoogst irritant dat de enige manier om dat te doen blijkbaar in een *PUBLIEK* forum is!

Graag ook van de zakelijke mobiel klantnummer 2**********.

 

Admin: Gegevens verplaatst in verband met privacy. 

Hallo @OokGeirriteerd , dat hoeft niet.
Je kan ook bellen met KPN klantenservice via 0800-0402 (particulier) of 0800-0403 (zakelijk).


Waar staat dat dan?


Waar staat dat dan?

 

 


Prachtig, maar ik krijg dat niet te zien.


Dat maakt nu toch niet meer uit? De nummers staan hierboven.

Vanaf a.s. maandag 08:00 uur kan je het nummer bellen en dan wordt je geholpen.


@OokGeirriteerd Je gebruikersnaam alleen al en je bericht. De gunfactor is totaal weg zo. Hoe vind je zelf dat het gaat? Zullen we het nog een keer proberen? Ik doe het voor:

Hoi, hoe mag ik je helpen? Ik doe het namelijk graag. 


KPN vind het blijkbaar een GUNst om klanten facturen uit te reiken, maar dat is m.i. haar wettelijke plicht. Als ik er om vraag, moet KPN hem uitreiken. Punt. Ik ben hier nu vanaf 19 juni mee bezig. Zo juist het telefoonnummer gebeld, en ja, ik was heus heel vriendelijk, maar de medewerker zegt doodleuk:

  • die heb ik niet
  • die kan ik u niet sturen
  • die bestaan niet meer
  • die zitten niet meer in het systeem
  • sorry

Gek he, dat ik geïrriteerd wordt?

Mijn ervaring is dat KPN wel héél erg haar best doet om haar klant (mij) te irriteren en vooral niet te helpen, dus vandaar de houding. En dat wordt er zo niet beter ook.

Misschien de klantenservice iets te veel geoutsourced naar chatbots en een publiek forum waar wollige nonsens beloond wordt op een scoreboard.

Ik ga een klacht indienen, misschien dat dat helpt. Bah.


Helemaal geen gunst, ik stuur je graag de facturen op. 

Maar kom op, een beetje fatsoen is niet teveel gevraagd. Toch? 

Vul even je profiel in en geef me een seintje, dan zorg ik ervoor dat je ze krijgt. 

 


Fatsoen moet je doen. Wat vond u precies onfatsoenlijk dan? Dat ik mijn gevoel en publiek uitte? Ik zou inderdaad veel liever via een privé kanaal geholpen geworden zijn, maar ja... Ik vind het in ieder geval omslachtig (en ja ik irriteerde me) dat ik in een publiek forum op zoek moet naar een medewerker die het mij gunt om me facturen te sturen. Als u me helpt dan waardeer ik dat natuurlijk, ik weet niet wat u wilt zien in het profiel, maar wat ik kwijt wil dat staat er nu in. (en hopelijk is dat niet publiek)


Fatsoen moet je doen. Wat vond u precies onfatsoenlijk dan? Dat ik mijn gevoel en publiek uitte? Ik zou inderdaad veel liever via een privé kanaal geholpen geworden zijn, maar ja... Ik vind het in ieder geval omslachtig (en ja ik irriteerde me) dat ik in een publiek forum op zoek moet naar een medewerker die het mij gunt om me facturen te sturen. Als u me helpt dan waardeer ik dat natuurlijk, ik weet niet wat u wilt zien in het profiel, maar wat ik kwijt wil dat staat er nu in. (en hopelijk is dat niet publiek)

Nou, laten we eerlijk zijn. Dingen kunnen op meerdere manieren worden gevraagd. Meer bedoelde er niet mee. 

Maar, ik ga voor je bezig. 😊 

Mag ik nog even vragen om welke facturen het gaat? Mobiel of internet thuis? Of beide? 


De Fransen hebben daar een mooie uitdrukking voor:

c'est le ton qui fait la musique


het hangt ervan af hoe het gezegd wordt.

(Frans, letterlijk 'het is de toon die de muziek maakt') hoe iets gezegd wordt is bepalend voor hoe iets opgevat wordt; het hangt er (maar) vanaf hoe het gezegd wordt; de manier waarop iets gezegd wordt, is net zo belangrijk als de inhoud van wat er gezegd wordt; ook: het gaat er niet om wat er gezegd wordt, maar om hoe het gezegd wordt.


@Alex_P ik heb van alles wat op dat adres geleverd wordt de facturen nodig over 2020 en ook over de maanden van 2021 die ik nu niet meer kan zien, dank u wel. Dus beide.

Name: KPN B.V.

Name: KPN - Mobiel


Ik heb alles wat ik van die periode heb gevonden gemaild, is de e-mail in goede orde ontvangen? 


E-mail ontvangen, Thx Alex.


E-mail ontvangen, Thx Alex.

Top, graag gedaan!