Skip to main content

Hoi,

Kan iemand van de juiste afdeling me hierover bellen?

Abonnement is beëindigd per 08 september 2024. Ik krijg nog een factuur over de periode 08 oktober t/m 08 november en de vorige periode is ook nog afgeschreven. Deze staat ook gepland als afschrijving. Ik heb hier twee keer over gebeld, twee keer doorverbonden en na kwartier nog geen gehoor en doorgezet naar een algemene lijn. Ik blijf niet bellen, dit heeft namelijk duidelijk geen zin.

Betaling zal worden geblokkeerd/gestorneerd, wellicht dat jullie het dan doorzetten naar een incassobureau waarop ik de vordering kan betwisten en dat ik dan de dagvaarding afwacht? Of kunnen jullie dit even normaal uitzoeken en dan contact met me opnemen?

Met vriendelijke groet,

Paul

Hallo @PaulH2 bij einde abo volgen er altijd nog 1 of 2 facturen, waarvan de laatste de slotfactuur is en waarmee het te weinig of teveel betaalde wordt verrekend. Dus storneren is geen optie als je geen problemen wilt krijgen.

Zie onderstaande link voor nadere uitleg:

Succes.

@PaulH2 dat gaat niet goed het opzeggen. Ik raad aan om niet te storneren. Dit maakt het alleen maar erger. Ik heb 2 oplossingen.

• bel nogmaals met de klantenservice (0800-0402 gratis) en vraag naar de afdeling opzeggingen 
  • of ga langs bij een KPN winkel

Hoi @PaulH2 
Je krijgt daarna nog een kredietmail, waarin alles verrekend wordt en je het teveel betaalde geld terugkrijgt.
Als je het zelf wilt horen dan moet je even bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 en vragen naar de administratie.
Jij moet zelf even bellen.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Hallo @PaulH2 bij einde abo volgen er altijd nog 1 of 2 facturen, waarvan de laatste de slotfactuur is en waarmee het te weinig of teveel betaalde wordt verrekend. Dus storneren is geen optie als je geen problemen wilt krijgen.

Zie onderstaande link voor nadere uitleg:

Succes.

Opzegging is gedaan op 08 augustus. Zou per 08 september opgezegd zijn. Ik heb in september inderdaad nog een factuur gekregen voor de periode 08 september - 08 oktober. Op 08 oktober geen verrekenfactuur ontvangen, maar wederom een factuur voor het doorlopende abonnement.

Problemen? Incassobureaus in Nederland kunnen niet zoveel als je de vordering betwist, dan zal een uitspraak nodig zijn waar ik bovenstaande gewoon kan aantonen. Iedere volgende afschrijving is juridisch gezien een onverschuldigde betaling, derhalve zal een stornering ook geen problemen opleveren. De factuur specificeert namelijk een verbruiksperiode buiten mijn periode van abonnement.

Hallo @PaulH2 als je denkt dat de opzegging niet goed gegaan is even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Hallo @PaulH2 als je denkt dat de opzegging niet goed gegaan is even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Daar heb je niet zoveel aan als je dan wordt doorverbonden, in de wacht staat en uiteindelijk weer in de gewone wachtrij geplaatst wordt tot twee keer toe. Daar heb ik vandaag al een uur aan verspild, weinig zin om er meer tijd aan te besteden. Ik wacht wel tot ze zelf contact opnemen, dit is simpelweg een fout van KPN, daar ga ik voor €50,- die ik met één klik zelf kan terughalen geen uren instoppen.

Hallo @PaulH2 KPN gaat jou niet bellen.

Probeer anders eens langs een lokale KPN winkel te gaan, te Facebooken of te X’en.

Succes.

Hoi @PaulH2. Welkom hier. Wat heb je precies opgezegd en op welke manier? Heb je een bevestiging van de opzegging van jouw abonnement ontvangen? Welke opzegdatum wordt hierin genoemd? Zoals hierboven eigenlijk al wordt aangegeven, kun je hiervoor toch het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit voor je uitzoeken of je doorverbinden met de juiste afdeling.

Reageer