Skip to main content

Goedenavond,

 

Begin van dit jaar ben ik overgestapt naar een andere provider (internet en tv). De overstap was per half april. Sinds half april betaal ik voor de geleverde diensten aan mijn nieuwe provider.

13 april kreeg ik vanuit KPN de melding dat mijn opzegging is verwerkt en dat ik geen gebruik meer kon maken van KPN. De facturen bleven echter nog wel doorlopen. Na telefonisch contact op 19 mei met KPN zou ik een eindfactuur krijgen. 

De eindfactuur heb ik inmiddels ontvangen. Hier zie ik echter dat ik maar een klein deel (ongeveer 1/3) van het te veel betaalde bedrag heb teruggekregen. 

Alles is tijdig door mijn nieuwe provider opgezegd en ik heb (zoals hierboven aangegeven) ook een bevestiging ontvangen vanuit KPN dat mijn opzegging is verwerkt. 

Graag ontvang ik daarom ook de rest van het teveel betaalde bedrag terug. 

 

Met vriendelijke groet,

Dennis

Hoi @DennisK., welkom op ons forum! Ik kan hierin niet veel meer dan mijn telefonische collega's betekenen, heb je die hier nog over gesproken?
Anders kijk ik graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas, Dank voor jouw reactie.

 

Ik heb mijn gegevens in het profiel ingevuld.

Na het ontvangen van de eindfactuur heb ik geen telefonisch contact meer gehad met KPN.


Bedankt voor je gegevens @DennisK., ik zie de opzeggingen staan inderdaad. De eerste was niet goed doorgekomen, de tweede gelukkig wel. Ik heb de tussenliggende periode handmatig vergoed, je krijgt hier met een paar weken nog een slotfactuur over!


Thomas, bedankt voor je reactie en snelle handelen!!

Ik wacht de slotfactuur rustig af.

 

Met vriendelijke groet,

Dennis