Skip to main content

Ik kan mijn facturen niet bekijken.

Als ik op facturen druk, krijg ik grijze streepjes te zoen met een schuivend lichtje van links naar rechts.

Op het formum komt deze handicap erg veel voor.

remedie kan zijn om naar tab ‘Producten’ te gaan en te ontkoppelen, maar als ik op Tab Produkten klik, krijg ik ook schuivende balken van li naar re.

Ik heb ook al enige malen alle Cookies gewist, maar dat helpt ook niet. Ook op andere computers of telefoon werkt het niet.

Ik ben ook al in de KPN winkel geweest, en daar kunnen ze wel alles zien. Ook heel gek: ik kan nergens contact opnemen met iemand van KPN, niet chatten,. geen email. 

wat moet ik doen om mijn facturen te kunnen zien ?

Gr, Rob 

Hallo @Rob 2023 binnen MijnKPN kun je de facturen tot wel 20 maanden terugzien en de details ervan tot 6 maanden terug.

Het is altijd verstandig, als er per mail een factuur aangekondigd wordt, deze meteen te downloaden, op een eigen systeem op te slaan en eventueel te printen.

 

 


Bedankt voor je reactie Jan,

mijn probleem is dat ik de facturen niet kan zien. De stap Downloaden komt dan nog niet in zicht.

kijk nog even naar wat ik schreef wat mijn probleem is. Ik denk dat het een website probleem is, omdat er veel meer mensen zijn die de facturen niet zichtbaar krijgen.

weet jij misschien een manier om met KPN in contact te komen?

Gr, Rob


Hallo @Rob 2023 via 0800 0402, gratis, Twitter en Facebook.


Hi @Rob 2023, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt om contact op te nemen en dit op te lossen?


 

Helaas gaat het wel vaker mis met de website, zowel onder FireFox, Chrome, Edge, Brave. Op zich zou het na een tijdje even opnieuw proberen de oplossing moeten zijn.

Overigens kan je als je ingelogd bent op Mijn KPN, via deze link direct naar de diensten/producten gaan waarvan je de facturen zonder problemen in zou moeten kunnen zien. Ik heb op die pagina nog geen enkele keer een grijs of laadscherm gezien.